JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
stamboksregistrering...........
Avel
Trådstartare
Trådstartare
annele
Startdatum
Startdatum
25 Aug 2003
Svar
Svar
21
Visningar
Visningar
3 106
Bukefalos 30 år!
Skulle du inte kunna ställa ut henne på en shettisutställning. Då får du ett hum om hur hon ser ut idag och om hon är värd att avla på.
//Olivia
Låna avelssto
Avel Hej!
Hur går man tillväga om man eventuellt vill hyra "magen"/ett avelssto, alternativt vara med i processen från början med hingstval...
Startad av kokosblåbär
8 Jun 2026
Svar: 11
Visningar: 670
Avel
Mindre allroundhäst
Avel Kanske inte helt rätt prefix, men jag tänker ändå att det i slutändan handlar lite om avel och hästraser etc.
Anta att du skulle köpa...
Startad av __sofia__
20 Jun 2026
Svar: 63
Visningar: 2 693
Avel
17-årigt sto vill inte in från hagen
Hästvård Halloj!
Det är som så att jag är medryttare på en New Forest-pålla sedan ungefär ett halvår tillbaka. Det har varit både väldigt...
Startad av karinlinnea97
21 Jan 2026
Svar: 11
Visningar: 798
Vård
Katt med krampanfall
Katthälsa Hej på er,
För en vecka sedan, när jag var bortrest, började min katt bete sig konstigt. Kattvakten skickade först videos på hur hon...
Startad av Tia2
9 Aug 2025
Svar: 12
Visningar: 1 601
Katt
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
Idag kl 13:37
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
Idag kl 13:31
Svar: 1 453
Visningar: 116 944
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07