Stångbett

Don efter person.. Val efter intresse..
Aldrig hört talas om mångfald? Är det så hemskt att inte alla tycker som du?
 
Vännen Antti har ett litet problem med att inte alla ser upp till honom som en demigud eller liknande.
Så fort någon visar minsta lilla antydning till att ha egna åsikter eller ve och fasa verkligen veta vad dom pratar om då går han på med storsläggan direkt och ska banka in i folk att hans åsikter är det enda som är värda nånting... :mad:
Så har det alltid varit med honom, måste lida av dåligt självförtroende för annars skulle han inte ta åt sig så när det dyker upp åsikter som skiljer sig från "Sankt Anttis".
Om det däremot fanns lite ödmjukhet och takt från hans sida så skulle i alla fall jag gärna lyssna på honom men som det är nu med idiotförklrningar åt alla håll och kanter så tänker man bara "å herregud giv mig styrka" och fortsätter sedan till nästa inläggskrivare...... :angel: :angel:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Ja men jag e ju av den sorten att jag försöker få folk att förstå, och då menar jag inte att de skall anamma mina åsikter utan förstå att man har olika åsikter och att det är okej. Jag behöver inte tycka om allt som andra står för, men därmed inte sagt att jag tycker de är dumma i huvudet för det?! Ibland har jag faktiskt lyckats men med Antti har det aldrig gått. .Tyvärr..
 
Att försöka få Antti att ändra sig är lika med "Mission Impossible" det går bara inte, självförhärligande människor som han fattar inte att inte andra människor kan tycka annorlunda och ändå veta vad de gör..... :smirk: :smirk:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Sv: Stångbett

antti , du har inte en susning om vad du snackar om...

westernfolk - keep up the good work !!!:D

stångbetten som föreslagits låter super , jag har själv ett stångbett från h**ks i sötmalm med koppar inlägg , det är jätte bra och billigt , annars är billy allen betten AS bra :) / hanna :idea:
 
Sv: Stångbett

Det var en intressant tråd. Full av antaganden, (medvetna?) missförstånd och hugg. Klart att man vill hålla en sådan tråd vid liv *S* Hur som helst så vill Jag bara tipsa om P*r Lars*on som har en enorm kunskap om bett oavsett vilken tup av ridning man håller på med. De som är seriöst intresserade av att få bästa hjälp att hitta rätt i bettdjungeln bör utan att tveka kontakta honom. Googla lite så hittar ni honom. Han har hemsida, blogg samt finns nu mer även på Facebook.
 

Liknande trådar

Islandshäst Ville så gärna börja rida igen, typ som medryttare. Såg en annons, bara 5 min hemifrån. Long story short- de har 2 islänningar. Back...
2
Svar
22
· Visningar
4 517
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 199
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 577
Senast: Tassa
·
Ridning Hej! Jag ska börja rida igen och var på en provlektion igår. Senast jag red var nog 14 år sedan... Jag kände mig trygg med hästarna och...
2
Svar
20
· Visningar
1 953
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp