Bukefalos 28 år!

Står att jag har en annons fast den är borttagen?

Liselott76

Trådstartare
När jag gör ett inlägg så står det i min info att jag har en annons, men det var länge sen jag tog bort den. Söker jag på min mailadress på tex google så kommer det också upp att jag har en annons på Bukefalos med en länk. Hur gör jag för att få bort det?
 
Sv: Står att jag har en annons fast den är borttagen?

Det där är rätt irriterande faktiskt. Händer ofta att jag klickar på en användares länk till annonser och så finns det inget.
 
Sv: Står att jag har en annons fast den är borttagen?

Fenomenet gäller bilder i galleriet också, har jag för mig :)

*delvis kl*
Själv låter jag aldrig applikationer ta bort något i databasen, utan sätter en post till inaktiv för att sedan kunna rensa på begäran. Det kanske är löst så här också, och att siffran för antalet annonser eller bilder inkluderar även inaktiva sådana av misstag. Eller så ska siffran tolkas som "antal annonser sedan tidens begynnelse", men det känns lite fel iom att antalet är länkat till ett sökresultat :)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har nu lagt ut mina ponnyer på annons.🥺 Och det gör SÅ ont. Jag vet att det är för deras eget bästa, att de får ett mer aktivt liv med...
Svar
2
· Visningar
331
R
Skola & Jobb Jag ska anordna en kurs och tänkte att det vore smart att göra en digital anmälningsblankett dit alla kan anmäla sig via en länk...
Svar
10
· Visningar
472
Senast: Raderad medlem 68338
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
646
Senast: Rosett
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 642
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp