Smart digital anmälningsblankett/formulär?

tornblomma

Trådstartare
Jag ska anordna en kurs och tänkte att det vore smart att göra en digital anmälningsblankett dit alla kan anmäla sig via en länk. Hittade lite alternativ på google doc men saknar vissa funktioner. Tex vill jag att man kan rikta allas anmälningar till en inkorg. Jag vill också att alla ska få en bekräftelse på att de anmält sig, inte bara på skärmen utan också till sin mailadress.
Tips?
 
Screenshot (10).png

Om det är detta du menar? :)
 
Ah smart!! Skulle dock också vilja att svaren samlades i en inbox.
Och skulle också vilja att svaret som visas på skärmen INTE är på engelska. Går detta lösa? Hittar inte nånstans... mvh boomer 😅
Hmm, har du engelska som default på din google? Jag vet att forms ska vara lite iffy att byta språk på jämfört med andra sorters google-filer. Använder du chrome kan man lägga till någon add-on för just forms som gör att man får mer funktionalitet kring t.ex. språk.
 
Hmm, har du engelska som default på din google? Jag vet att forms ska vara lite iffy att byta språk på jämfört med andra sorters google-filer. Använder du chrome kan man lägga till någon add-on för just forms som gör att man får mer funktionalitet kring t.ex. språk.

Nope inte engelska som default. Verkar knepigt att få svaret på svenska.
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 525
Senast: Imna
·
IT & mobiler Jag har under de senaste dagarna fått bl.a. prenumerationer som jag aldrig har anmält mitt intresse till. Min första tanke gick till en...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Blimblom
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Igår låste jag dörren på jobbet för sista gången inför sommarens semester. Jag har verkligen sett fram emot det. Frågan är då varför det...
Svar
0
· Visningar
297
Senast: Magiana
·
Hoppning Nu behöver jag hjälp från erfarna anmälningsblankettifyllare innan jag blir helt galen!:D Jag brukar hjälpa till med att anmäla min...
Svar
5
· Visningar
1 079

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp