Star trailer

steril

Trådstartare
Vad är det som skiljer star rubin och safir ? En annan fråga , kan man reglera spiltbredden på dom äldre startransporterna ?

Sv: Star trailer

Man kan iaf ha en kort och en lång bom så det blir bredare baktill så hästen kan bredda bakbenen.

Nån som vet när spiltbredden blev justerbar på dom äldre safiren. Dom nya Thule safiren har det.

Som sagt så är safiren boggie.
På Thule släpen kan du ändra spiltbredden både fram och bak så väggen står rakt, på Star trailer kan du endast bredda bak, så väggen står snett.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 132
Utrustning Jag har lånat ett Star Trailer Rubin (någon av de årsmodellerna som är vita med blå/vinröd/grön dekor) för att köra ponnyn till...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Thera
·
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
14 075
Senast: Fibusen
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte... 2
Svar
26
· Visningar
2 763
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka