Star trekk comfort?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare kbr
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 161
K

kbr

Hej har köpt en:banana: star trekk comfort:banana: fick fel bom:( . Har nu fått hem den:bow: nya:bow: , saken är den att shabraket fortfarande glider back när man rider:confused: . Måste man sätta fast det? :confused: :crazy:
Hur gör ni andra med comfort?

:love: Ps typ älskar den:love:

Mvh Karin

Sv: Star trekk comfort?

RÄTTA Skrev fel det är ett framvalv.

Men är det ingen som har en star trekk comfort som vet hur det ska vara med schabrak under. Måste man sätta fast det eller ska den ändo ligga stilla?

Jeg satte den fast i ringene foran, den lå inte i still uten.

Jag rider i en startrekk espaniola och är heltkär! Just på grund av att man får en sån lodrät sits, känner hästens rörelser bra och sen är den underbart mjuk att sitta i...

Ja du.. var ju ett tag sen du hade problemet kanske.. men jag har haft precis samma problem... schabraket glider bakåt. Vet inte vilken typ du har, själv har jag en grandeur pad (tagit bort själva panelerna).. har sytt på extra kardborreband samt ett band nedtill för att hålla sadelgjordsstropparna på plats.. Tyvärr funkar det ändå inte riktigt bra.. Funkar faktiskt bättre med en vanlig vojlok..
Om det löst sig får du gärna berätta hur...?

Liknande trådar

Hästmänniskan (moderator flytta tråden om den ligger fel... ;) ) Varning - lååångt!! Jaha, då kom man hem till föräldrarna i morses & farsan...
Svar
12
· Visningar
2 574
O
  • Låst
Övr. Barn Fyfarao... Det är minsann inte lätt att vara tonårs förälder, har jag märkt... :cry: Min grabb på 13 år har under 5 månaders tid... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
11 568
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Hiss eller diss - del 6
  • Serietips 2024

Hund, Katt, Andra Djur