Starta Kennel

Sv: Starta Kennel

Denver skrev:
Är det någon som vet o kan svara på mina frågor??

Vad är lämpligt att ta betalt vid parning med avelshane??

Hej!
Hade samma funderingar som du när min hane blev "efterfrågad".
Jag tog kontakt med min rasklubb (språngavgifter, levande-valp-avgift och valp-pris skiljer ju sig mellan raserna ibland så SKK har inget standardsvar på just detta) för att höra vad priserna låg på för tillfället. Vill man hålla sig vän med rasklubben och andra uppfödare bör man ligga på samma nivå - viktigast att inte "dumpa" priset iaf.
Lycka till!

Sv: Starta Kennel

Sorry Noni men trodde du hade hört mina planer om Edvin :angel: Men nu vet du ju då :D

KisseNova skrev:
Jaha, och jag ska vara din syster men alla på buke får reda på dina planer före mig..fy skäms :devil:

Go Edvin, ge flickorna fina valpar :bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 537
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 552
Senast: Tiger tok
·
Övr. Barn Min tonåring når dåligt med depression och stundtals ångest. Fått dispans fr FK att jag kan vabba för hen trots åldern . Börjar... 2
Svar
25
· Visningar
1 329
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 120
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka