Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Toppen! När på dagen föredrar ni?
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jaa, lite tur i oturen då! Så himla trist att saker inte kan få vara i fred:mad:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

ja, för sjutton!

jag är ju ledig hela tiden, antar att Sael också är det, eftersom det är röd dag?

Efter kl 10 iaf :angel:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Har ni båda hästar att träna med på onsdag? :D

Blir det bra om jag åker från Örebro vid ett-tiden? :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag är ledig :D Tar gärna också efter kl 10 :P
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag ska kolla med Anna-Karin med som har erbjudit sig att följa med på onsdag hur dags hon vill åka :D så spika inget riktigt än :smirk:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Vill du också följa med på onsdag Nevin? :)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

då är du här vid typ... halv två. det blir bra för min del:) Håller vi tummarna för bra väder också!

Sael: Har du kollat ang. häst? Det är bäst om du ringer själv...


/migo
som sitter och tittar på pinsam film med sig själv från sista ridkursen... :crazy:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Enligt SMHI ska det bli soligt och 25 grader varmt på onsdag! :D :smirk:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

ah fan, då vill jag inte rida kallblodet med andra ord... det blir så ... svårmotiverat :angel:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag kommer nog vara i huset hela dagen tyvärr, så återigen får jag säga nää..... Det är nog verkligen inte meningen att jag ska få syssla med det här jag heller........:mad: :crazy: :(
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ja, fy fan, det är skittrist!! kvastskaft upp i arschlet är min medicin :mad:
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Oki. Men så småningom kan du vara med får vi hoppas :)

(Och änsålänge så har ju inte jag kommit iväg heller, men hoppas jag gör det på onsdag)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Hoppas ni får det skoj imorgon! Nästa gång det blir något så kanske jag kan vara med:)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ja det hoppas jag med! :D Har inte fått svar än från A-K om hon kan åka med eller inte dock...

Sael: Hur är dina planer för imorgon? :D
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Mina planer börjar idag och dom är att försöka dämpa min förkylning så mycket som möjligt... Känner jag mig som jag gör nu imorgon så tänker jag inte rida, dock kan jag vara med som markpersonal.
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Ojdå, det var inget vidare! Stackare, hoppas du kryar på dig snart!

Vill du åka med mig till Migo imorgon då? :D Vare sig du ska rida eller inte så kan vi ju samåka :)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag lägger förslag på att vi rider till badet (ett kaninfint grustag, som gjort för hästbadkar!) 3 km från "ridbanan" efteråt! Om det är så varmt som idag så kommer noghästarna att uppskatta det massor:)

Sael: Jag åker till brädgårn imorrn bitti o köper 27 mm rundstav... ska jag ta en 3 meterslängd till dig med? Jag tänkte köpa en så länge(oroande tom plånbok).

Och så får du fan se till att vara frisk imorrn... Ev. kommer mor min med på sin fjording också, så blir vi iaf 4 ryttare:)
 
Sv: Starta tornerspelsgrupp i Örebro-området

Jag har två st 27 mm:are hemma så det är lugnt!

Jag försöker sova så mycket som möjligt och ska precis trycka i mig två alvedon!
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Lady_S
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
6
· Visningar
238
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 825

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp