Bukefalos 28 år!

Startar om sig själv???!!!

Så sade iaf min dator när jag det första jag gjorde var att lyckas skaffa mig Blaster. :mad:

Installerade om hela skiten, den var ändå ny så jag hade ingenting i den och sen aktiverade jag en enkel brandvägg och det har räckt.
 
Sambons felsökning har visat att det är moderkortet som ballat ur..... nu väntar vi bara på att vi ska kunna skrapa ihop tillräckligt med pengar att köpa ett nytt för. Tack för alla tips ni bidragit med.
Jag får låna sambons outlook nu till min mail, och kan surfa kortare stunder på min burk innan den hänger sig, och så får jag stå ut tills vinsten på lotto infinner sig :( :crazy:

Återkommer med rapporter.
 
Jag hade ett liknande fel på min dator och då var det fläkten till prosessorn som var paj så jag rekomenderar att kolla så att alla fläktar fungerar som dom ska!

Tänkte just skriva samma sak.
Då min pappas gammla dator oxså bara stängde av sig.
Satte i en extra fläkt och då fungerade datorn perfekt igen!
 
Så gjorde min dator när jag överklockade den. Att dra ner processorhastigheten under den normala kan vara ett bra sätt att få ner temperaturen. Funkar det kan det vara läge att bättra på kylningen.
PL
 
Hmm, sånt där är överkurs för mig. Sambon inhandlade ett nytt moderkort, och nu funkar datorn problemfritt.....

Jag är nöjd. :smirk:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Moderkort: ASUS Z87-A Z87 S-1150 ATX Processor: Intel Core i7 4770K / 3.5 GHz processor RAM: 16 GB DDR3 Nätagg: Thermaltake Smart M850W...
Svar
3
· Visningar
717
Fritid Någon datorkunnig här? Jag har köpt det underbara gamla Arvet från rosemond hill. Det är från 1998, min dator från 2010 men...
Svar
17
· Visningar
4 505
Senast: labb
·
IT & mobiler Jag köpte en dator för ca 4 månader sedan. Det är inga problem med den förutom att på senaste tid (ca 1-2 veckor) så har den typ hackat...
Svar
2
· Visningar
987
IT & mobiler På senare tid har min dator börjat klydda. Jag misstänker att det är hårdvaruproblem, och jag hoppas att vi har några datorbyggare här...
Svar
17
· Visningar
1 911

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp