Bukefalos 28 år!

Starthästar 2011

clusia

Trådstartare
Då var säsongen igång igen! :bump:

När startar era hästar? :)

För mig dröjer det än så länge, förutom Luckyreno som startar på söndag, hehe.

Berätta hur det går för era gull också. Och såklart vill vi se bilder. :D
 
Sv: Starthästar 2011

Jag har 2 starthästar på Söndag, självfallet pratar jag också om Riksgaloppen !
Fräcke Ted och Street band !

Hej från Hambo
 
Sv: Starthästar 2011

Hehe då blir det upp till bevis! :D Jag hejar på Luckyreno jag. :p
 
Sv: Starthästar 2011

Jag är en riktigt storhästägare nu! Tintin är anmäld till nästa vecka på Jägers, sen har jag både Exodus och Sibenik i Stockholm och, förstås, storstjärnan Donna! :love:

Men henne får ni vänta på ett tag, hon fyller inte 2 förrän om en månad så även om hon verkar vara en tidig sort så blir det i alla fall sent..:angel:
 
Sv: Starthästar 2011

Tintin får vi ju inte glömma ! Så då jar jag Tintin, mina 2 riksisar + vår 3 åring,som jag såg skulle starta samma dag som Tintin !

Hej från Hambo
 
Sv: Starthästar 2011

Va kul! :D

Imorn är det dags för Jägersro! Hoppas vi slipper krånglande startboxar då!
 
Sv: Starthästar 2011

Jag är med på alla 3 ,Luckyreno ,Ted och Street Band så det blir till att hålla alla tummar och tår på söndag .Sen är ju jag också med på Tintin som startar nästa söndag.
 
Sv: Starthästar 2011

Det var verkligen ett kul lopp !
Härligt att se alla delägarna trängas i vinnar cirkeln !
Jag var nöjd med Streetbands 2:a placering !
Dessutom red jag plast häst och det var skoj !

Hej från Hambo
 
Sv: Starthästar 2011

kl

På söndag har jag två hästar till start. Demeanour och Bullwhip. :) Äntligen börjar säsongen igen. :D :bump:

Och så startar Luckyreno igen.
 
Sv: Starthästar 2011

Vi strök båda. Finns ingen mening med att de ska behöva harva runt på täbys pissedirttrack.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Efter många månader av hästletande så hittade jag äntligen hästen med stort H. Men, under besiktning han var halt på böjt spår i trav i...
2
Svar
25
· Visningar
2 649
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
584
Senast: Lady_S
·
Ridning Min ponny vill inte gå från stallet. Han skrittar i snigelfart och stannar var 5e meter. Jag behöver "banka" mjukt med skänklarna länge...
Svar
16
· Visningar
971
Hästvård Har fått bilder på en häst igen och det visade sig när jag visade bilderna för min egen veterinär att den har en lös benbit på framsidan...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp