Starttider.

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare bussig
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 806
B

bussig

Tycker ni att det stämmer överrens med den tid ni får när ni ska tävla dressyr.Tex i LB:2 hur många ekipage hinner ni på eran ort.Här på min ort kör en domare 7 min per ekip.Det blir då 8 ½ i tim.

Sv: Starttider.

beror på vikken dommare som dömmer,vi har en här nere som tar typ 10 min på sig på vart ekipge..

Sv: Starttider.

Oftast stämmer det rätt bra, men ibland blir det helt fel, som när en domare lät varje ekipage rida 5 min! på banan (var i ridhus) innan hon gav startsignal. Det blev väl ca 5 ekipage i timmen.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 489
Senast: Mirtai
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Mli
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 960
Senast: tanten
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 584
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka