Stationär dator

millus

Trådstartare
Idag dog min dator! Jag har varit o tittat på en ny som är förprogrammerad för vista. Jag undrar om det finns något gratisprogram som jag kan ladda ner istället för att köpa vista. Sen om jag inte har något alls installerat, kan man surfa och sånt ändå?
 
Sv: Stationär dator

Nej, du kan inte surfa, skriva, bildbehandla eller göra någonting sådant utan ett operativsystem som vista är. Du behöver ha någon form av operativsystem för att den hårdvara datorn består av ska kunna interagera med dig.

Ja, du kan ladda ner ett annat operativsystem. T ex Ubuntu. http://ubuntu-se.org
 

Liknande trådar

Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
474
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag behöver en ny dator. Velar mellan stationär och laptop. Förutom att surfa behöver jag ha word och excel. 17" skärm som minst på...
2
Svar
34
· Visningar
1 832
Senast: Enya
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 356
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 958
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp