Steg 2-kursen

B

BJÖRKIS

Någon härinne som ska åka på Steg 2-kursen på Strömsholm den 22-26 September?
Lite nyfiken bara eftersom jag själv ska dit...
 
Jag skulle ha gått steg I kursen nu denna helgen men den blev ju inställd=( Rapportera när du kommer hem från tvåan.
 
Hej, ursäkta det lite sena svaret, har haft problem med datorn! Jag hörde att 1:an blev inställd, va tråkigt för dig, tur att det kommer fler tillfällen. Självklart kommer det rapport från Steg 2, ser verkligen fram mot att börja.
 
Jag ska också på steg 2 kursen. Men det är lite osäkert om det blir någon. De behöver fler deltagare. Snälla om
det är någon som funderat på att gå så anmäl er så att det blir en kurs. :bow:
jag hoppas på två lärorika veckor. :idea:
 
Oh va kul med någon som ska dit! Verkar som om du har koll på läget, har de inte fått in många anmälningar? Vore hemskt tråkigt om de ställde in kursen!
 
Nu börjar det pirra lite i magen, imorgon är det äntligen dags för avfärd till Strömsholm och Steg 2, ser fram mot att äntligen få komma igång med kursen igen! Lite nervigt är det ju allt men det lugnar sig nog på plats. Har fem dagar framför mig med massa intressanta föreläsningar, ska bli mkt givande.
Kommer med en redovisning om hur veckan varit, sköt om er alla galoppfrälsta. Kramar :banana:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag skulle behöva läsa upp Matte från gymnasiet. Då hette kursen Matte B, och nu förstår jag att den heter Matte 2 a, 2b och 2c och att...
Svar
16
· Visningar
791
Senast: Linn-Nora
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
955
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 8.40 var jag på plats. Men tid får bara räknas från klockan 9.... Det kom ut en snubbe genom en dörr, nu blir det film i...
Svar
5
· Visningar
525
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp