Stegrar, stegrar och stegrar!!

Precis så kändes det för mig också! Efter att ha blivit avslängd varje gång jag red honom och inte kunde rida ut utan sällskap ( han vägrade blankt ), blev dessutom både sparkad och biten, så kände jag att jag var rädd. Tjejen som har honom nu är inte rädd utan har fått honom att skärpa sig och allt som jag försökte lära honomn ( det var jag som red in honom )kommer fram allt eftersom. Nu kommer han till sin rätt, och jag hoppas att ditt sto också gör det! Det finns människor som faktiskt är beredda att ta hand om din häst, de gillar kanske utmaningen!

Lycka till!
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 922
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 341
Senast: jemeni
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 270
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 087
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp