JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Tinen
Startdatum
Startdatum
7 Sept 2007
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
115
Sawanha stegrar sommaren 07
Gnägg
...firar 100 år i sommar!
Nån som ska dit, eller har varit på det tidigare? :)
Gnägg
Jag har börjat fundera kring det här med vad raser avlas emot.
Tex svenskt varmblod avlas mot hoppning, dressyr och fälttävlan...
3
4
5
Gnägg
Har inget nytt att komma med men en ny tråd för galna/ roliga/ intressanta/ointressanta annonser måste det ju finnas?!
5
6
7
Vad kan man äta till frukost?
Mat Jag kan inte äta frukost alls sådär generellt, men när jag började väldigt tidigt och det var för långt till lunch körde jag med olika...
Sel
37 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Blev plötsligt galet sugen på pasta frutti di mare. I tomatsås med vitt vin och hackad färsk persilja.
MJLee
Idag kl 00:14
Svar: 1 907
Visningar: 66 372
Allmänt
Lunginflammation
Kropp & Själ Sambon hade lunginflammation i höstas av mykoplasman. Hade feber i varierad grad i totalt i 12 dar, sjuk i 3 veckor och tog nog iaf 2...
Fjordfrälst
Igår kl 23:54
Dalmatiner
Hundavel & Ras Det beror lite på vad du menar med hårda. De är ju inga brukshundar och mina är förarveka, men inte riktigt på samma sätt som en...
Tora
Alldeles nyss
Svar: 33
Visningar: 1 067
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Åh, förstår att det känns svårt ❤️ Men det ska vara roligt att ha hund, även om just valptiden kan vara tuff, så ska det roliga väga...
Tajger
Igår kl 23:51
Svar: 911
Visningar: 65 423
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag fick trion följa med till jobbet. Vi kom dit lite tidigare så att jag hann raka päls under tassarna på dem, välbehövligt eftersom...
Red_Chili
Igår kl 22:10
Svar: 1 299
Visningar: 78 464
Hund