Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såg ett par snygga bruna ridstövlar i Cosmo av alla ställen , stod att dom var från Stenbergs och kostade 2500kr.. Nån som vet vilket märke det kan vara?
hm, var det vanliga läderstövlar helt utan störning eller dyl?
Frågan är om det inte var från samma lager som jag köpte mina bruna, så är det könings, eller levad.
Hör med Knorris, tror att hon jobbar kvar på stenbergs
Nej det var gammal restlager. Stövlar som specialbeställts men sedan inte hämtats ut. Jag hittade ett par där som var precis mina mått så jag fick köpa dem billigt. Det är ett riktigt kap, diplomatstövlar som annars skulle kostat 5600.
La du märket till om det fanns en liten dekorsöm längs fotknölarna? isådant fall är det dem.
Lite gammal tråd men jag svarar ändå
Det är som popeye säger "reststövlar" har några enstaka par kvar. Det är Levad Diplomatstövlar allihop tror jag, ord. pris 4835:-. Kom in och kolla, eller ring. men jag tror att det bara är stora storlekar kvar tyvärr.
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Exakt, brorsans hund som rev ett rådjur slet sig oväntat när ett rådjur störtade förbi och tog upp jakten. Han jagade med synen och inte...