Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, en mycket simpel fråga. Ni stockholmare som åkt till Ullared, varför gjorde ni det?
Jag blev lockad bara av att se programmet, men tvivlar på att det är värt tiden och pengarna...
Man behöver icke vara från stockholm för att ifrågasätta Ullared, det går utmärkt att göra från Sveriges alla hörn
En stilla undran - finns det någon man som känner genuin förtjusning över en Ullaredstrip och åker dit på eget initiativ dvs inte är dittvingad av kvinnlig respektive?
Men hur kan man behöva så mycket saker? Om man nu inte har fem barn eller så, men det har ju de flesta inte. Vad köper man när man är där?
Tydligen, det var så jag hamnade där. Men det var en engångs incident Enbart för att vi ändå var en kvart därifrån och det regnade så det vann över mitt förslag med en historisk vandring..
Karlarna dreglar över fiskeavdelningen och teknikdito. Friluftsliv och träningsgrejer är också billigt.
Jag anser att det finns en massa mesiga karlar som absolut ska gnälla om Ullared. Men kalsonger ska dom ha om nu frugan ändå åker dit och handlar.
Ge fan i att följa med då om det nu är så hemskt. Sanningen är nog att dom också tycker det är kul och hänger med men SKA gnälla.
Vi åkte med ett busslast äldre ungdomar förra året och dom som tjatar mest om att åka igen är 4 tjugoåriga grabbar. Dom shoppade kläder,elektronik, fiskedrag och parfym.
Man behöver icke vara från stockholm för att ifrågasätta Ullared, det går utmärkt att göra från Sveriges alla hörn
En stilla undran - finns det någon man som känner genuin förtjusning över en Ullaredstrip och åker dit på eget initiativ dvs inte är dittvingad av kvinnlig respektive?
Varför denna genusvinkling?