Bukefalos 28 år!

Stilmall - fungerar inte

Jaha! Jag klistrade in det en gång när jag skulle få lite hjälp med att får bakgrunden att inte upprepas. Sen glömde jag att ta bort det och har inte sett det. Knapp.gif är riktigt att den inte finns, det stod i den kodbiten jag fick när jag behövde hjälp.

Vet du hur jag får bakgrunden att inte upprepas? Den ska vara fast och texten ska röra på sig istället.
 
Jag har provat det, men det funkar inte. Fast det kanske beror på den extra body:n jag hade... Får prova när jag kommer hem
 

Liknande trådar

Relationer Jag fyller år idag och har som den praktiska människa jag är bl.a. önskat mig saker jag annars kommer köpa själv. En av dessa var en...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 395
Senast: Sirap
·
Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 829
Senast: mmbot
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 475
Senast: soom
·
IT & mobiler Hej! Jag har de senaste dagarna fått upp följande sida mitt i mitt Buke-surfande och undrar om det är något jag borde göra något åt...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp