Stirrande i omklädningsrum

Jag brukar nog kolla lite... Är lite nyfiken och tycker det är intressant att se hur olika (kvinnors) kroppar kan vara. Annars ser jag mest min egen. Självklar stirrar jag inte.
 
För några år sedan, eller ganska många så var jag funktionär när EM i vallning hölls på Gärdet. Jag var ciceron o chaufför åt de brittiska domarna. I övrigt var jag typ alltiallo för alla som inte pratade Svenska.
Förutom mig var det bara en annan kvinna som skulle kampera på plats, tror det heter kungliga hovstallet.

Det var sovsalar typ logement, vi hade tillgång till två, en för kvinns o en för män.
Duschrummet på morgnarna var en annan historia, helt öppet o inga bås. Första morgonen var min yngre sovsals polare något obekväm. Gubbs o jag kom o gick, ingen brydde sig, vi är väl alla nakna när vi duschar?
Det på Valhallavägen menar du kanske? Det är inte hovstallet utan Kavallerikasern (Livgardet, f.d. K1).
 
Nakna kvinnor är något av det vackraste Gud skapat! Mer naket åt folket skulle jag säga och om någon vill stirra/glo är det upp till dom. Jag tittar alltid på andra men som någon annan skrev så är det ju för att jag ser ju bara min egen kropp. Trevligt att se någon annans för omväxlingens skull :)
 
Att man tittar är självklart, när det är nakna människor i samma rum, människans natur.,. Jag tittar också, men det var just att dom glodde länge och även att man såg på blicken att dom var chockade och inte kunde sluta glo som störde mig.

Att dom skulle glo för att jag skulle vara snygg tvivlar jag starkt på haha. I och för sig har jag lågt självförtroende. ;)
 
I och för sig har jag lågt självförtroende.
Det märks. :) Jag kan garantera att folk inte blir chockade av att någon är vanligt ful. För att folk ska stirra chockat krävs att man ser "extrem" ut, på nivån saknar armar eller har tatuerat ansiktet. Och då hade du nog inte undrat varför folk stirrar.

Mycket mer troligt att de tyckte att du hade snyggt hår/rumpa/trosor/rörelsemönster/etc.
 
Det enda man kanske tittar på är skillnaden på någon naken och alla dessa pushup underkläder vilket jag glatt meddelar mina manliga kollegor att de inte får vad de ser utan något helt annat
De yngre (skolungdomar)vågar inte ens byta om på gymmet utan går in på toaletten för att göra det plus att det ska sminkas innan passet
själv har jag ätit mig till min kropp och orkar inte bry mig om folk som tittar
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 249
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skulle få rida min hoppkompanjon Dunja - fina fröken långöra - på clearrounden som jag anmält mig till på ridskolan. Det kändes bra...
Svar
0
· Visningar
820
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 493
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 122
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp