Stochampionatet i helgen!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Dizan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 958
D

Dizan

Tja alla bukeisar!
Några som ska ner t skara & checka lite trav & parta lite i helgen?

Är ju årets bästa!!!

Kram på er!

Sv: Stochampionatet i helgen!

Jag ska självklart dit bor 20 min därifrån!!! :banana:

Jag får inte följa med, enligt gubben är det "grabbhelg" som gäller..... ni som ska dit, ha det så roligt! :banana:

Jag hade tänkt åka (tar bara 20 min typ för mig oxå) men vi ska åka bort tidigt på måndag och har rätt mycket att fixa med, plus att det finns risk för skitväder efter vad jag hört. Åska o regn. vi har haft det väldigt ostadigt här i flera dagar.

Dizan skrev:
Tja alla bukeisar!
Några som ska ner t skara & checka lite trav & parta lite i helgen?

Är ju årets bästa!!!

Kram på er!

Näe :( Men en av mina rid-hästar startar(lopp8), o jag håller alla tummar som man kan!!! :banana:

Jag ska dit! Det är ju årets roligaste helg :bump: !

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 293
Senast: fio
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Ok, mycket TMI, men jag ska göra en Gastro/Koloskopi-propofol den 14 och ska laxera innan för att tömma tarmen. Har lite panik över att... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 526
Senast: Rosett
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
630

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet

Hästrelaterat

Tillbaka