Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jamen dåså! Då är vi i alla fall ett par stycken. Vad är lättaste mötesplatsen i Rålis? Jag var där en vända för typ.. 2 år sedan då mötte jag upp kollegorna vid vattnet men visst finns det väl en servering av nåt slag nere vid vattnet? Där funkar det väl att mötas?
Jag är fri vardagarna nästa vecka (inte nationaldagen alltså, det är ju nationaldagsgaloppen med klubbkamraterna då ). Om någon vill kanske man kan ses då en sväng på promenad eller nåt. Jag behöver lite hjälp att komma igång
Jag kanske är ledig på fredag om du vill ses då på onsdag har jag praktiska prov i skolan och på nationaldagen fyller min lilla pojke 1 år. Och innan dess måste jag handla, baka och förbereda kalaset hihi (och plugga lite till provet).
Hästhantering
Hej!
Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
Kläder & Bli fin Fråga om dagens extremfärger! Finns det bättre permanenta/hållbara färger för hemmabruk nu?
Jag höll på med extremfärger, mest lila...
Ekonomi & Juridik Om de kunnat ta bort att någon av parterna ägde hästen hade det hållt. I det här fallet så är det att ta ställning för förre ägaren att...
Hästmänniskan Ja, kolla efter en större C-ponny åtminstone så slipper ni byta häst ganska snart och när de två precis börjar bonda med varandra. Jag...