Bukefalos 28 år!

Stockholmsbukare

Sv: Stockholmsbukare

Det verkar som att mina kvällsplaner skiter sig, då är jag på. Då blir vi fyra iallafall. :)
 
Sv: Stockholmsbukare

+jenka

Jamen dåså! Då är vi i alla fall ett par stycken. Vad är lättaste mötesplatsen i Rålis? Jag var där en vända för typ.. 2 år sedan :p då mötte jag upp kollegorna vid vattnet men visst finns det väl en servering av nåt slag nere vid vattnet? Där funkar det väl att mötas?
 
Sv: Stockholmsbukare

Det skulle passa bäst för min del så om ingen har invändningar så :p
 
Sv: Stockholmsbukare

Då säger vi så :)
R_c, kommer du? Med waha?
Lutar åt att mina hundar får följa med.
 
Sv: Stockholmsbukare

Om du står och känner dig övergiven death så är jag och jenka på väg, tio minuter kanske. :)
 
Sv: Stockholmsbukare

KL.

Hoppas ni hade de trevligt igår! Jag blev tyvärr kvar alldeles för länge på skolan :(

jag har lite fullt upp med examen nu och allt arbete runt det, hua mig! Men jag är på efter den 15! :)

men jag håller utkik här efter flera träffar! :)
 
Sv: Stockholmsbukare

KL.

Jag följer gärna med om det blir ytterligare träffar! Bor precis vid Rålis så det var typiskt att jag var upptagen i fredags! Håller utkik här :)
 
Sv: Stockholmsbukare

Jag är fri vardagarna nästa vecka (inte nationaldagen alltså, det är ju nationaldagsgaloppen med klubbkamraterna då :) ). Om någon vill kanske man kan ses då en sväng på promenad eller nåt. Jag behöver lite hjälp att komma igång :o
 
Sv: Stockholmsbukare

Jag kanske är ledig på fredag om du vill ses då :) på onsdag har jag praktiska prov i skolan och på nationaldagen fyller min lilla pojke 1 år. Och innan dess måste jag handla, baka och förbereda kalaset hihi (och plugga lite till provet).

Jag återkommer :)
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 660
Senast: Nixehen
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 370
Senast: Hermelin
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 373
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 876
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp