stocksadel

S

stoffe

Någon som kan uttala sig om kvaliteten på Börjes stocksadel och hur den är att rida i.

Stoffe
 
Underbar att sitta i, stadig och bekväm. Ligger bra på hästen om du har en häst som är lite rundare över ryggen och inte alltför hög manke
Däremot är inte lädret av högsta kvalité precis, det håller nog inte för evigt, med tanke på priset får man ungefär vad man betalar för.

/Leoni
 
Tror jag nog att den kan göra. Ev kanske du får lyfta upp den med en extra pad under som jag får göra med min ena häst som ser ut att vara av samma modell som din.

Leoni
 
Var köper man en bra stocksadel? Finns det någon annanstans än hos Börje?

stoffe
 

Liknande trådar

Utrustning Jag vill ha en stocksadel, så jag köpte en, den passade bättre än min dressyr sadel sa min sadelmakare/utprovare så jag blev jätteglad...
Svar
2
· Visningar
540
Senast: Baffa
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
949
Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
568
Senast: Piaff
·
Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
706
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inspiration sökes: Dop-present
  • Hat
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp