Stolt lagledare

Status
Stängd för vidare inlägg.
För "mina" tjejer red så himla bra igår. Det var absolut det bästa dom ridit, tyvärr var inte domaren lika lyrisk som mig, instruktören och övriga lagföräldrar :( men sån är bedömningssporter som dressyr

Men de fick väldigt mycket beröm av en av mammorna till motståndarelagets ryttare. Hon öste beröm över våra tjejers mjuka fina ridning :bow:

Nu är det två matcher kvar, en borta och en hemma. Å vad jag önskar av hela mitt hjärta att de fick vinna åtminstånde en enda gång den här säsongen.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 066
Senast: Magiana
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En kompis kontaktade mig och frågade om jag inte ville hänga med och rida tur på islandshäst. Först skrattade jag och sa att jag är för...
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 104
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I lördags var det först P&J med dottern och medryttarhästen. Första start efter vintern så bara 60 och 70 för lite check och uppvärmning...
Svar
0
· Visningar
289
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp