Bukefalos 25 år!

Stora BPH, MH & MT tråden.

Om det är i gröna rutan så anser beskrivaren att hunden har blivit något påverkad efter andra skottet. Kom hunden inte igång och lekte? Låste han mot skytten? Som beskrivare har vi möjlighet att sätta kryss baserat på vår egen känsla, ibland visar hunden beteenden som inte är definierade som möjliga kryss och, kan vi inte kryssa så kan vi ändå markera att hunden har visat något som gör att vi antar att den inte var helt bekväm.

Om hunden inte har omedelbar kontroll så är det alltså korrekt att sammanfattande bedömning speglar det.
Det var typ 2 år sedan BPH gjordes så jag kommer inte riktigt ihåg vad det kan ha varit. Tack för infon!

Liknande trådar

Hundavel&Ras Jag kan för mitt liv inte förstå denna stora tilltro till MH/BPH? Alla jag känner som göra sådana tränar ju inför dem så det säger ju...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 442
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
835
Hundträning Jag har mina teorier om detta och tränar mina hundar på det sätt som jag tror ska kunna leda till min målbild. Men sen jag blev...
2
Svar
31
· Visningar
2 700
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
14 997

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar
  • Synas i mörkret

Hästrelaterat

• Hästtransporter
  • Ridskoleryttare 2021