Stora Herotråden

• Relationer
  • Trådstartare Trådstartare Hero
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 264
  • Visningar Visningar 82 355
Status
Stängd för vidare inlägg.
men alltså. herregud varför måste saker ältas oändligt för dig @Hero?

Det är precis sådan beteende som skrämmer bort tjejer. Tror faktiskt då jag va singel att någon kille skrev till mig på liknande sättet. Typ sådär älta saker oändligt. Han blev fett dissad kan jag säga. För otroligt många kvinnor retar sig oändligt på det mönster där. Learn, listen and move the frack on.:devil::cool:

Bra fråga...
Kanske för att kvinnor är från mars ? :D
Jag försöker förstå hur kvinnor tänker. Många verkar inte rationella utan väldigt känslostyrda :). Det gör det väldigt svårt att förutse hur man reagerar på saker och ting.

Bra fråga...
Jag försöker förstå hur kvinnor tänker. Många verkar inte rationella utan väldigt känslostyrda :). Det gör det väldigt svårt att förutse hur man reagerar på saker och ting.
Det många försökt berätta många gånger är att kvinnor är människor /individer. Det går inte att förklara hur kvinnor kommer att reagera då alla är olika.
Du har ju konstaterat att män tycker olika-varför inte kvinnor?

Det många försökt berätta många gånger är att kvinnor är människor /individer. Det går inte att förklara hur kvinnor kommer att reagera då alla är olika.
Du har ju konstaterat att män tycker olika-varför inte kvinnor?

Förstod att det svaret skulle komma! :D
Ja, såklart. Pratade generellt att kvinnor är mer känslostyrda. Såklart det finns individuella skillnader.

Ja, såklart. Pratade generellt att kvinnor är mer känslostyrda. Såklart det finns individuella skillnader.
Alla är känslostyrda oavsett kön och du är knappast så rationell som du önskar att du vore det är mest att dina känslor är logiska för dig och någon annans känslor logiska för den personen eftersom de känner sig själva bäst.

Vad som är rationellt är helt upp till olika personer. Jag tycker inte ditt beteende är rationellt.
Jag anser inte att kvinnor är mer känslostyrda snarare tvärtom men den diskussionen behöver vi inte ta nu. Det jag tror är att du vill få en manual för hur kvinnor fungerar och så vill du läsa den och sen "bli framgångsrik med kvinnor". Och det kommer inte fungera.

Alla är känslostyrda oavsett kön och du är knappast så rationell som du önskar att du vore det är mest att dina känslor är logiska för dig och någon annans känslor logiska för den personen eftersom de känner sig själva bäst.
Ja, precis.
Jag önskade att jag att var mer rationell , kunde styra känslor mer och även hormoner. Då skulle jag bli mkt mer effektiv :p

Bra fråga...
Mitt enda inlägg i den här diskussionen blir då:
Hett tips. Skriv mindre, läs färre undersökningar/statistikgrejer, prata mer (IRL) och LÄS mer utan att nödvändigtvis kommentera precis allt.

Om du börjar att lyssna på de kvinnor som gett dig råd och inte bortförklara vad de säger kanske?
Om vi tar KK frågan...
Det enda jag fått utav det är att man ska inte vara tydlig med att man söker något seriöst från början. Om det inte klickar ska man helst inte säga nåt om man bara vill ligga. Dvs, undvika att vara dissig.

Om vi tar KK frågan...
Det enda jag fått utav det är att man ska inte vara tydlig med att man söker något seriöst från början. Om det inte klickar ska man helst inte säga nåt om man bara vill ligga.

Tänk jag trodde du med att kvinnor inte gick att förstå och dina misslyckanden som du vill vända syftade på ett mer allmänt plan än sex?
Men ditt syfte är alltså att lära dig hur man hittar en kk?

Tänk jag trodde du med att kvinnor inte gick att förstå och dina misslyckanden som du vill vända syftade på ett mer allmänt plan än sex?
Men ditt syfte är alltså att lära dig hur man hittar en kk?

Nej, syfte 1 är att hitta en partner.
Men det verkar svårt. Så då kanske man ska riktiga in sig på syfte 2 att hitta en KK ? Second best thing :)

Om vi tar KK frågan...
Det enda jag fått utav det är att man ska inte vara tydlig med att man söker något seriöst från början. Om det inte klickar ska man helst inte säga nåt om man bara vill ligga. Dvs, undvika att vara dissig.
Du ska svara icke uteslutande och samtidigt bjuda in för vidare interaktion för att se hur det utvecklar sig. De flesta människor tycker mer om att umgås utan fördefinierad press.

Bra fråga...
Slogs av tanken på att du kanske upplever kvinnor som mer främmande än män, baserat på att du säkert inte vill ha den typen av relation med en man och därmed inte fått erfara något irrationellt på samma vis som i en parrelation. Relationer är ju knepiga, de flesta tycker nog att de blir knepigare om det är känslor inblandade så problemet kanske snarare är att du vill se rationellt på något som inte riktigt fungerar så?

Slogs av tanken på att du kanske upplever kvinnor som mer främmande än män, baserat på att du säkert inte vill ha den typen av relation med en man och därmed inte fått erfara något irrationellt på samma vis som i en parrelation. Relationer är ju knepiga, de flesta tycker nog att de blir knepigare om det är känslor inblandade så problemet kanske snarare är att du vill se rationellt på något som inte riktigt fungerar så?

Men det är ju inte bara jag som upplever det så ?
På tinder tex, så kan man ha långa konversationer. Så helt plötsligt slutar hon bara att svara...
Det känns verkligen som att råkar man säga ett ord/mening fel så kan hennes intresse hoppa från intresserad till inte alls intresserad längre. Känslorna är verkligen upp och ner...
Det känns inte för mig alls rationellt.

På tinder tex, så kan man ha långa konversationer. Så helt plötsligt slutar hon bara att svara...
Det känns verkligen som att råkar man säga ett ord/mening fel så kan hennes intresse hoppa från intresserad till inte alls intresserad längre. Känslorna är verkligen upp och ner...
Haha, men om du hade skrivit med en man på tinder så hade du nog upplevt samma sak är jag rädd :)

Det gör män också.
Har aldrig tänkt att det är för att personen är irrationell. Det kan finnas hur många anledningar som helst.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 749
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 520
Senast: Ava22
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 441
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 505
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka