Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Hur viktig är GP egentligen? Eller rättare sagt den där höjningen på den som man kan göra? Jag klantarslet har äntligen lyckats hitta ett schema som hästarna orkar MEN så slösar jag ÅP och råkar ställa hästen på ängen i 10tim istället för att leka med den *dunka huvudet i väggen*
Så nu blev det bara en höjning på 1,02, tror ni att det spelar nån roll? Givetvis var det fölisen med bästa GP *dunkar huvudet i väggen igen*
Jag har en Boreas utfall om du kan sälja mig en bra tävlingshäst. Jag betalar naturligtvis equus i mellanskillnad och eventuellt pass om den är SÅ bra.
Jag hade gärna velat ha grejorna tills imorrn, så om ni vill (och vågar!) så får ni gärna skicka dom ikväll/så snart ni kan. Jag är rätt säker på att vi kan komma överens om priset efteråt
nevin: Eftersom man bara kan skicka ett föremål i veckan till samma person så får du gärna skicka det ena till min sambo (alias Rune).
Jag föredrar raser med hyfsad dressyr eftersom de då funkar någerlunda i alla grenar... Men egentligen spelar det ingen större roll, och det behöver inte vara någon superhäst men kul om man lyckas vinna någon tävling någon gång i veckan eller så.
Nu när jag ska börja tävla min superarab som jag köpte (), är det alltså uthållighet, snabbhet och dressyr som han ska vara fulltränad i först och främst? Eller ska jag strunta i att träna upp honom tills han är "bra" och tävla i dåliga tävlingar först?
Själv sitter jag uppe och väntar på att klockan ska bli efter midnatt. Då kan jag anmäla till grand prix och iom det få ett nyx-paket av de kringflackande hästarna. Vaddå beroende?
Ja, räknar också med en fallabella.
Man har väl en chans på hundra att få ökade färdigheter när man anmäler till tävling? Inte så mkt att hänga i julgranen..,
Juridik & Ekonomi Nu känns det som att du inte hängt med i det jag skrev.
Kontakta kvinnojour eller annan som har koll på vad som verkligen gäller. Jag...