Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh, kom på när jag såg dig att jag gärna lånar en enhörning eller två om det fortfarande är okej! Vill du ha något annat för det förutom hornfölet som förhoppningsvis kommer ut?
Du kan bara sälja hästar för pass i direktförsäljningarna, tror man måste ha pegasus-konto för att sälja för pass på auktionerna. Men jag kan hjälpa dig annars, om jag köper en häst av dig och sen köper du en tillbaka för samma pris.
o vad e det då
men om det är som mål borde man ju kunna fixa det utan någo underligheter?
men tack för erbjudan! e det nån skillnad då, vad för häst det e? jag kan ju sälja dej en, o du säljer samma tillbax???
idag hinner jag inte mera.men imoron??
Man måste vänta 10 dagar innan man kan köpa tillbaka en häst, så det smidigaste är att byta skräphästar med varandra Du gör så att du väljer en häst som du vill sälja, sätter ett pris (t.ex. 500e och 1 pass så att målet blir fixat), sen reserverar du den till mig. Sen när jag har köpt den så reserverar jag en häst till dig för samma pris, när du har köpt den så är vi kvitt
Nu skäms jag snart för att visa mig här men... Jag har ett nytt konto
Fick ta över ett av en annan som ville sluta och eftersom h*n vart med lite längre än jag så får man ju lite fler fördelar. Ska alltså lägga ner det gamla (Pålla88) så snart jag hunnit flytta över alla grejer.
Så lägg gärna till mitt nya! kalaspinglan heter jag nu, med små bokstäver. Och ja, jag hade gärna bytt namn
Hästmänniskan Har fortfarande inte hört ifrån dem + att den redan var så stor som jag vill ha men bara två år. :( Ardenner växer långsamt, så den lär...