Stora Howrsetråden - FYRA

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 94 528
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Jag ska ev. byta konto... :angel: Men isf blir det definitivt sista gången, JAG LOVAR! Annars får ni skjuta mig :D

Haha du är för rolig du! :D Vad har hänt nu? :p

nevin: Jag har också börjat göra så, efter att ha läst i någon av howrse-trådarna att du gjorde så :D Jättesmart!

En mycket god vän ska lägga ner sitt konto. Hon har massvis med karma och dagar, dessutom är lektionspriset på hennes RC 58e :D Så jag skulle verkligen byta upp mig isf...

Jag låter mina ÅPfångare gå lektioner med, så tjänar jag både pengar och saker på dem, rätt smidigt faktiskt!

Fiffigt! :D

kl

Var ju så smart så jag missade enhörningstiden igår. Idag ska jag INTE göra det! Håll tummarna för att fölis har horn! :bump:

Surt! Det var bättre när fruktsalladen var här och det fanns 4 tider per dygn :)

Ja... :( Känner mig så otroligt korkad, satt med hästarna uppe, allt jag behövde göra var att trycka på "betäck mitt sto". Uppdaterade sidan senast 18:20. Tänker "jag ska bara kolla lite på buke". Vips är klockan 18:28 :cool:

kl

sådär, fått tillbaka min enhörning nu :D

och på tal om ÅP, så har jag lyckats skrapa ihop 420st :angel:

Mina ÅP samlas på en fin liten hög :p

På internationella har jag 1500st ungefär och svenska inte lika många bara 450 :angel:

KL

Ni får gärna skicka vattenballonger till mig! Heter lanjri på howrse ;) Skickar tillbaka så fort jag får tag på en :)

Men vafasen.. Jag loggar ju in stup i kvarten, åldrar hästa bara för att, men inte får jag några ballonger för det:confused::p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har en iPhone 11 som är fyra år gammal. Batteriet börjar balla ur och jag inser att jag måste köpa en ny mobil snart. Jag söker en...
Svar
8
· Visningar
390
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 206
Senast: fio
·
Fritid Inför kommande ledighet skulle jag vilja hitta ett nytt sällskapsspel, så önskar tips på era favoriter 😊 Vi är fyra -sex vuxna som... 2
Svar
28
· Visningar
869
Senast: Enya
·
Fritid Min man och jag tänkte köra över till Champagne i vår campervan i september, men eftersom vi inte räknar med att vilja tillbringa mer än...
Svar
13
· Visningar
475
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka