Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha - nä, några nonhorningar vill jag inte ha! :P
Men jag reserverar henne till dig för 500e! Några tips.. hmm.. om du inte har en hestias gåva som ligger och skräpar så nä inte direkt. Men var noga med tiden!
6.23 och 18.23 stämmer bra! Jag har inte bråttom alls, har kommit av mig med enhörningarna i allafall så.. Bara hon hittar hem till slut så är jag nöjd!
Skulle jag av någon anledning ångra mig och behöva ha henne tillbaka snabbare så hojtar jag till.
I annat fall så önskar jag lycka till!
Du kan ju hinna skrapa ihop de sista 88p om du öppnar massa y-horn nu. De har ju en promotion att varje y-horn får du 3p till de kvarvarande kringflackande hästar (förutom Mästaren och Lojal om jag minns rätt)
hade nog världens tur med enhörningsuppdraget, fick enhörningen på tredje försöket Och då betäckte jag första och sista gången på morgonen haha
folk börjar nog blir lite desperata, fick nyss mail från en tjej som ville låna en av mina tävlingshästar för att kunna låsa upp fontänen. de är ju inte ens särskilt bra, hästarna mina
Även fått frågan om jag kan tänka mig att bara anmäla en häst till grand prixen, hon som frågade hade inte så bra hästar så om alla andra kunde låta bli att vara med så kunde hon låsa upp fontänen
Jag får också en massa förfrågningar om att låna ut hästar..... Lite jobbigt att berätta för fjortitolfte gången samma dag att jag inte lånar ut hästar....
Jag trodde att det skulle gå att skicka nytt direkt efter 12... men se det fick jag inte, men det kommer en rova på morgonen, så fort uppdateringen är klar!
Hästmänniskan Avbokade provridningen, det kändes inte riktigt bra och egentligen vill jag ju ändå ha ett sto…
Pratade länge med en fjordhästuppfödare...