Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Lite besviken på vinsterna dock:
3 x Molntapp
1 x Filotes klapp
1 x Fjäril
1 x Åldrandepoäng
3 x 20 % energi för alla dina hästar
1800 x Equus
95 x stjärnor
11 lotter för nästa dragning
Nu valde jag ju att sälja dem istället
Nu ska jag leta galopphäst! Har bra häst för alla grenar förutom galopp!
Dock lyckades jag ranka mig på GPn denna veckan
Tycker det är märkligt, för vad jag vet så ska dem väl inte försvinna? Har verkligen inte skickat den till frizonen. Visst en Gypse ger inte mig något, men det är klart att man behåller dem. var ju inte lätta pusselbitar man skulle fixa när man fick honom
Otherwise: Öh....? Gypse kan väl inte försvinna? Du har inte bytt stuteri? Kanske ska gå in bland alla dina egna uppfödningar, leta reda på honom och se vad det står där.
Förra veckan glömde jag anmäla mig en av dagarna, fy attan vad jag har saknat fontänen Har bara vart utan den ett par gånger sen i våras... Men nu var ordningen återställd:
15. kalaspinglan 34.0
Satsar inte på Grand Prix öht längre, så placeringen är väl hyfsad då
jag får se vad jag gör, jag har eventuellt ett par "bättre" hästar på ingång, som måste fulltränas (såååå tråkigt), det bästa vore nästan att 100 bluppa min ena pålle, och sen köra Hera paket på fölet för att få lite bättre utgångsläge och bas till "bättre" hästar på det sättet.
Men som sagt, det är bara så förbaskat tråkigt att träna/bluppa upp