Crossline 12 Apr 2012 #461 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Äh, då gör jag hellre någon glad här, och kanske blir ihågkommen själv när någon har nåt roligt att byta bort
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Äh, då gör jag hellre någon glad här, och kanske blir ihågkommen själv när någon har nåt roligt att byta bort
Mirtai 12 Apr 2012 #462 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 *kl* Någon som kan tänka sig att gratulera mig? (heter mirtai) Saknar 3 gratulationer för att få den där hästen
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 *kl* Någon som kan tänka sig att gratulera mig? (heter mirtai) Saknar 3 gratulationer för att få den där hästen
N Nizhoni Trådstartare 12 Apr 2012 #464 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Jag har grattat dig. Mirtai - jag hade grattat dig tidigare idag så det gick ju inte nu också.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Jag har grattat dig. Mirtai - jag hade grattat dig tidigare idag så det gick ju inte nu också.
Nixehen 12 Apr 2012 #465 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Äsch, tänkte slänga iväg ett grattis men jag hade tydligen redan grattat dig idag.
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Äsch, tänkte slänga iväg ett grattis men jag hade tydligen redan grattat dig idag.
Mirtai 12 Apr 2012 #466 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Nu är hästskrället där iaf! Försöker gratulera er alla, hojta om jag missat någon? Crossline hade jag redan grattat såg jag nu när jag skulle göra det igen
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Nu är hästskrället där iaf! Försöker gratulera er alla, hojta om jag missat någon? Crossline hade jag redan grattat såg jag nu när jag skulle göra det igen
Fishli 12 Apr 2012 #467 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Tror du missat mig.. Men jag har hästen så det är ingen fara
Mirtai 12 Apr 2012 #468 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Visst heter du samma som här? Var iaf tvungen och kolla, jag kan inte gratulera dig för jag har redan gjort det idag
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Visst heter du samma som här? Var iaf tvungen och kolla, jag kan inte gratulera dig för jag har redan gjort det idag
Fishli 12 Apr 2012 #469 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Haha japp men vilken tur att du fick en gratulation tillbaka då, då är vi kvitt
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Haha japp men vilken tur att du fick en gratulation tillbaka då, då är vi kvitt
Santoxen 12 Apr 2012 #470 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 *kl* Har grattat alla igen, orkade inte kolla om någon fått Athena redan, så några har sägert fått ett i onödan Upptäckte just att jag inte får någon poäng till Hades genom att anmäla till GP? Det är väl lika mycket tävling som ngt annat?
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 *kl* Har grattat alla igen, orkade inte kolla om någon fått Athena redan, så några har sägert fått ett i onödan Upptäckte just att jag inte får någon poäng till Hades genom att anmäla till GP? Det är väl lika mycket tävling som ngt annat?
D Dream_0n 12 Apr 2012 #471 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Dream0n87 heter jag på Howrse. Lägg gärna till mig som vän
D Dream_0n 13 Apr 2012 #473 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Andrea1 skrev: Gjort Klicka för att se mer... Kanon
Crossline 13 Apr 2012 #474 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 kl Kan ni inte gratta mig massor också, jag vill nog ha den där dumma hästen trots allt....
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 kl Kan ni inte gratta mig massor också, jag vill nog ha den där dumma hästen trots allt....
Nixehen 13 Apr 2012 #476 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Crossline - vill du ha ett ägg med 6 ÅP som tack för y-hornet? Annars finns det tillgängligt för någon annan som hojtar först!
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Crossline - vill du ha ett ägg med 6 ÅP som tack för y-hornet? Annars finns det tillgängligt för någon annan som hojtar först!
Santoxen 13 Apr 2012 #477 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 zassoo skrev: kl Hjälp med passköp, någon? Klicka för att se mer... jag kan hjälpa dig!
Sv: Stora Howrsetråden nr 7 zassoo skrev: kl Hjälp med passköp, någon? Klicka för att se mer... jag kan hjälpa dig!
Fishli 13 Apr 2012 #479 Sv: Stora Howrsetråden nr 7 Vill inte Cross ha det så hojtar jag här HOJTHOJT