*Puttar upp tråden lite igen*
@Gimlan låter inte speciellt roligt. Men det är ju som vanligt när det gäller AF, de ska strula till det för folk för jämnan

skönt att du "sliper" tänka på det ekonomiska i alla fall, hade jag kunnat slipa det hade jag nog skrivit ut mig på direkten från AF, men tyvärr är jag beroende av deras ynka bidrag för att kunna överleva så gott man kan..
Verkar som det går bra för er andra (hoppas

) med tanke på att ni inte skriver något här?
Då blir det väl "bara jag" som får gnälla av mig här då, så länge

Själv sitter jag i samma sits som inlägget innan, jag har tröttnat så pass att vara där att jag är "hemma och sjuk" idag

Fast jag i själva verket sitter här och har lite smått ångest. Funderar så det riktigt snurrar i huvudet..
Mejlade min handläggare på AF i morse ang. att jag ville boka in ett möte med henne och diskutera detta men hon var tydligen på semester till den 10de.

Så därför skriver jag av mig liiite här istället, hoppas det är ok?
Det enda jag kommit fram till är i alla fall att jag inte kommer palla att vara kvar där (secondhandbutiken) i 3 hela månader. No way!
Men frågan är ju om jag ska börja leta en praktikplats redan idag eller om jag ska vänta tills jag vet om jag får något utav jobben eller inte...
Samtidigt vill jag byta NU men känns ju inte så roligt att behöva komma till praktiken och säga att "nä, nu har jag fått jobb så nu kan jag inte vara kvar här" när jag kanske precis har börjat där?

Men o andra sidan kan man ju aldrig veta när jobben jag sökt är klara att börja på heller, och då kan jag ju vara på den nya platsen så länge.. haha..ja ni ser, det snurrar en del i mitt lilla huvud.

Sedan är frågan praktik (heller helst sommarjobb) på travbanan (hos samma tränare jag var hos innan eller någon annan?) eller en praktik någon helt annanstans, som typ ICA eller någon annan butik?
Har ni några förslag på var jag kan tänkas vara? Eller vad jag ska göra i huvud taget?