Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det för typ av tjänst du letar efter? Jobbar själv inom djursjukvården och har eventuellt ett tips om en tjänst, beroende på vad det är du letar efterFör du är väl veterinär? Vet dessutom att många av tjänsterna inte annonseras ut i denna bransch utan man söker internt först, därav kan det vara mkt värt att ringa upp och höra om de har någon tjänst på g
![]()
Spännande att läsa här hur det går för dig, kommer sitta i samma situation till nästa år (vill också jobba med smådjur). Tur att vi inte satsar på häst iaf. Ska bli spännande att se hur det går med din jobbjakt
. Känner igen känslan att man inte kan någonting
![]()
Kl
Ska på intervju imorgon, mitt livs första... Vad borde man säga? Vad borde man undvika? Hjälp![]()
Har du något tips på vad man säger på frågan om hur man hanterar skitsnack?
Jag brukar ju inte låta mig dras med i skitsnacket utan låter det vara så länge som jobbet inte påverkas. Men det kanske är fel att säga?
KL
Någon som har tips på en klatschig rubrik till det personliga brevet? Skulle tydligen vara väldigt bra.
Kl
Ska på intervju imorgon, mitt livs första... Vad borde man säga? Vad borde man undvika? Hjälp![]()