Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wohoo!! Stort Grattis!För mig går det äntligen framåt, har skrivit på anställningsavtal så nu är jag officiellt timanställd! Har nu fått pass för en månad framöver och jobbar i genomsnitt 37 h/v, och de skulle försöka hitta en fast tjänst till mig framåt hösten om allt går bra under sommaren. Wohoo!
Wohoo!! Stort Grattis!
Släpper det för nån annan så kan det ju släppa för mig med. Ger ju hoppDu är för himla go! Tack så mycket!
Håller mina tummar för att det snart släpper för dig, det tycker jag att du är värd!
Duktigt! Grattis!För mig går det äntligen framåt, har skrivit på anställningsavtal så nu är jag officiellt timanställd! Har nu fått pass för en månad framöver och jobbar i genomsnitt 37 h/v, och de skulle försöka hitta en fast tjänst till mig framåt hösten om allt går bra under sommaren. Wohoo!
Jag har blivit härdad, oftast funderar jag knappt längre innan jag skickar, då har jag ändå bara varit inskriven på af i två månader![]()
Men, ska man ha bild på cv eller personligt brev? Om ja, på vilket?
Jag kollar inte ens på dem, men det finns många av dem :/Misstänkte det, de kryllar verkligen!
Jag älskar honom men pedagogisk är han inte! Har istället många fina vänner att prata med det om.Jag kollar inte ens på dem, men det finns många av dem :/
Och med din sambo... *suck* Inte vad man behöver höra...