HJÄLP!!! Jag fick jobbet. Vet inte hur det känns men jag flyttar alltså till Värnamo i mitten på December... Har lite panik faktiskt. Vad har jag gett mig in på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HJÄLP!!! Jag fick jobbet. Vet inte hur det känns men jag flyttar alltså till Värnamo i mitten på December... Har lite panik faktiskt. Vad har jag gett mig in på?
Det praktiska löser sig alltid, jag oroar mig också för sånt. Men kolla lite på arbetsplatsen ofta finns det folk som pendlar så man kan samåka. Sen kanske man kan hitta en hundvakt nära jobbet.
Stort GRATTIS!Det kommer gå kanoners, jag lovar!
Själv ska jag på intervju på Måndag. Vet inte om jag har nämnt det tidigare men det är hos ett annat städföretag i alla fall.
Står i annonsen att det är Tillsvidare, Deltid, Timanställd och förstår inte riktigt hur det hänger ihopMen det lär jag väl få veta vid intervjun antar jag..
![]()
Jag ska skicka med välliknande bild i en ansökan. Har svår beslutsångest över bild. Fest-bild eller uniformsklädd bild är klart uteslutethar mest bilder med häst annars. Ska man bara ta en rakt framifrån istället? Ska man se glad ut? Neutral? Har en bra annars där jag står bredvid min häst, ser avslappnad ut osv, ingen drink i handen eller annat konstigt
Kan den funka?
Beror på vad det är för arbete. Djurrelaterat, ok, men annars inte tycker jag. Bild på ansikte/axlar och med ett avslappnat leende och ögon med lyster tycker jag!![]()
Jag skulle vilja jobba som fotograf, men har varken utrustning eller tillräckliga kunskaper känner jag. Skulle vilja utbilda mig mer men verkar inte finnas någon utb för det.Blä, det var svårt att få jobb tidigare och inte blir det bättre nu när man är ensamstående med barnen heller. Kan ju i princip bara jobba dag eftersom jag inte har någon som kan ta barnen kvällar och nätter. Nattdagis finns inte här tyvärr. Är gräsligt less på det här nu![]()
Själv ska jag på intervju på Måndag. Vet inte om jag har nämnt det tidigare men det är hos ett annat städföretag i alla fall.
Står i annonsen att det är Tillsvidare, Deltid, Timanställd och förstår inte riktigt hur det hänger ihopMen det lär jag väl få veta vid intervjun antar jag..
![]()
Jag behöver råd! Jag har en intervju inbokad på måndag och jag vaknade förkyld idag. Planen är såklart att det ska ha gått över tills på måndag. Om jag fortfarande mår kasst på måndag, vad är "värst", komma till intervjun och må dåligt eller boka om tiden? Vilket ger minst dåligt intryck?
Kan tillägga att intervjun är 25 mil hemifrån, så det blir ju en heldag med resorna.
Tack för svar!Jag hade försökt boka om tiden. På en intervju vill man ju visa sig från sin bästa sida, åtminstone jag hade inte kunnat prestera ens på 50% när jag är sjuk och dessutom rest 25 mil.