Stora lysdjurstråden

Visa bifogad fil 135610
Vinst från årets 🤣 som sambon köpte och bestämde sig för vinna hem den åt mig. Hade inte planer på en till men ja, då utökades gänget med en 🦔


Pingvinen var hans pappas bidrag förra året i julklappspelet.
Du och din sambo kanske kommer bli medlemmar i oanonyma lysdjursmissbrukare?
Förresten är de där med batteri praktiska vid strömavbrott. Jag tog in räven och igelkotten häromdagen när vi hade det 😀.
 
Sambon fick en räv i julklapp 😄
Den sitter i fönstret ut mot innergården och lyder upp så fint.
Dock bakom en gardin så den inte ska lysa upp då mycket inne 😁
 
Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur?
Ni kanske inte har lika många som jag men jag vill se era! Jag tror jag har 17, men ska räkna strax :angel:

Nedan följer ett urval av mina. Vill ni se alla får ni säga till så får jag göra ett eller två collage till :D

De minsta, som fåglarna är fem stycken likadana som placeras på rad, men för enkelhetens skull fotade jag bara en.

Jag har 2 st twinkly lysdekorationer också. De är så roliga. En för granen och en väggdekoration. Länkar om vad det är kommer senare.

Visa bifogad fil 135543
Varifrån är katten nere till höger? :love:
 
Okej. Jag kan inte låta bli att visa upp lite fler 😇
Jag har en likadan! 😊
1000005262.jpg

Men det är också den enda jag har.
Inköpt till mitt förra hus för att matcha alla dovhjortar som bodde i det området. 😊
 
Bwah.
Här skulle man hämta sina nya lysdjur. Men så hade det paketombudet förbutiken öppen mycket kortare än butiken vilket jag inte hade koll på. Så tidigast i morgon. Eventuellt först måndag kommer jag kunna se dem 🙄
 
De små hästarna, som var betydligt nättare än jag uppfattat har fått en tillfällig plats bland mina blomkrukor idag.
Antingen så får de bli inomhusdekorationer, eller så kommer vi göra något där vi förankrat dem på en planka till nästa vinter.. De kommer att tippa av minsta lilla vindpust nämligen.
 

Bifogade filer

  • 20240114_192501-COLLAGE.jpg
    20240114_192501-COLLAGE.jpg
    208 KB · Visningar: 29

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 133
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 639
Senast: cirkus
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 855
Senast: jemeni
·
Tjatter Richard III var den siste engelske kung som dog på slagfältet. Hans död gjorde slut på det blodiga Rosornas krig och – säger vi nu –...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
14 852
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp