Stora shoppingtråden II

Snart är det påsk 😊
 

Bifogade filer

  • IMG_4781.jpeg
    IMG_4781.jpeg
    396,3 KB · Visningar: 66
Fortsätter mitt ansvarsfulla shoppande och var in om Hööks igår och köpte en hink, grindhandtag, nummerlapp och strumpor.
Passar på att haka på dig. Jag har faktiskt varit duktig också. Jag köpte pälsglans på GHS. Inget mer.

Det räknas väl ändå som något man behöver? :idea: :angel:

Alla andra inköp sedan jul har varit sådant du nämner. Foder eller liknande.
 
Passar på att haka på dig. Jag har faktiskt varit duktig också. Jag köpte pälsglans på GHS. Inget mer.

Det räknas väl ändå som något man behöver? :idea: :angel:

Alla andra inköp sedan jul har varit sådant du nämner. Foder eller liknande.
Ja detta ska jag verkligen försöka hålla i under 2024! Med tanke på rådande ekonomiska situation är det hittills väldigt enkelt🙈.
 
Himalayasaltstenarna var slut igen på CG men vanliga fanns.
Inget av dem fanns hos oss. Och cg här bygger om sin hästavdelning så där vet man inte vad som finna öht just nu. Men jag ska dit och kolla senare idag tänkte jag. Vill till granngården igen och fråga om den där sprayen också.
 
Inget av dem fanns hos oss. Och cg här bygger om sin hästavdelning så där vet man inte vad som finna öht just nu. Men jag ska dit och kolla senare idag tänkte jag. Vill till granngården igen och fråga om den där sprayen också.

Oj. Att det ska vara så sopslut. Här i stan brukar alltid vanliga finnas men just Himalayan vara slut titt som tätt. Hoppas du får fatt I det snarast :)
 
Det var den modellen. Jag har ett par vita (oanvända) sen tidigare, så kunde jämföra och de jag skickade tillbaka var "torrare"/mindre klistriga. Vart väldigt tydligt när man jämförde. Jag har två equiline som kändes likadant i silikonet som jag tycker är väldigt hala, så vågade inte chansa och behålla dessa, med risk att de blir liggande i lådan bara. De var väldigt proffsiga i kontakten och erbjöd även ytterligare rabatt etc. Försökte byta färg också men det verkade vara likadant på alla byxor enligt personalen. Jag beställde strl 32, ifall det skulle skilja sig.
Har hämtat ut mitt stierna paket nu och håller med om att silikonet känns konstigt. Det är typ inte klistrigt alls? Måste jämföra mot mina andra.. Däremot fick jag knappt på mig dem så måste oavsett skicka tillbaka😅
Först tänkte jag att de måste ha ändrat passformen också men det är nog snarare jag som gått upp mer än jag trott sedan i somras/tidig höst när jag senast hade det andra paret på mig🤪

Jackan blev dock bra! Kanske i svalaste laget men nu orkar jag inte prova fler modeller så😁
 
Har hämtat ut mitt stierna paket nu och håller med om att silikonet känns konstigt. Det är typ inte klistrigt alls? Måste jämföra mot mina andra.. Däremot fick jag knappt på mig dem så måste oavsett skicka tillbaka😅
Först tänkte jag att de måste ha ändrat passformen också men det är nog snarare jag som gått upp mer än jag trott sedan i somras/tidig höst när jag senast hade det andra paret på mig🤪

Jackan blev dock bra! Kanske i svalaste laget men nu orkar jag inte prova fler modeller så😁
Jag vet! Det vart så tydligt när jag jämförde med det tidigare paret jag köpte (som fortfarande är oanvända), verkar som att hela den batchen blivit tokig? Prövade som sagt aldrig att rida med dem, så vet inte om det är någon skillnad i ridkänslan. Kul med jackan! Snart blir det varmare 😅
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 187
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 442
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 255
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 274
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp