Stora shoppingtråden II

@MiniLi Jag köpte denna lättviktsjacka från Stiernas rea nyligen och är väldigt nöjd hittills. Jag är väldigt liten och XS sitter fint på mig. Verkar finnas blå & svart på rea också. Nu verkade du ha hittat en jacka, men ifall du vill ha mer förslag 😅
Åh ja den är fin! Har sneglat på den, men tänker att det kanske blir för svalt med panelerna på sidorna och armarna?
Har en av deras andra hybridjackor och den är perfekt i storlek👍
 
Åh, ny färg? Eller ny modell? Du förtjänar absolut beröm. ;)
Ny färg, och de nya tegelstenssömmarna.
1709281028863.png
 
Åh ja den är fin! Har sneglat på den, men tänker att det kanske blir för svalt med panelerna på sidorna och armarna?
Har en av deras andra hybridjackor och den är perfekt i storlek👍
Jag tycker jättemycket om den och funderar på att passa på med en till i annan färg 😅 Jag är världens mest frusna och går i vinterkappa från typ sept-apr och tycker den är perfekt att rida med just nu, upplever inte att det är svalt med panelerna men har bara ridit i ridhus hittills.
 
Jag tycker jättemycket om den och funderar på att passa på med en till i annan färg 😅 Jag är världens mest frusna och går i vinterkappa från typ sept-apr och tycker den är perfekt att rida med just nu, upplever inte att det är svalt med panelerna men har bara ridit i ridhus hittills.
Jag tänker mer när man har den på sig utöver ridningen. Tar oftast av till tröja när jag rider inne, och tröjor har jag lite för många för att motivera inköp av ännu fler😅
 
Jag tänker mer när man har den på sig utöver ridningen. Tar oftast av till tröja när jag rider inne, och tröjor har jag lite för många för att motivera inköp av ännu fler😅
Vågar inte svara på det. Upplever tyget som relativt tjockt där och har inte märkt att det skulle kännas svalt/blåsa in något.
 
20240301_142900.jpg

Jag tyckte synd om mig själv efter gårdagens cellprovstagning och spiralbyte (🤮) så naturligtvis köpte jag ett dressyrchabrak från Protector i beige/brunt hos lokala ridsportsbutikenflr ca 340 kr Sedan fick jag även hem ett par hemmagjorda stigbygelskydd på posten med tigermönster som matchade bra, 85 kr ink frakt 👍
 
Vågar inte svara på det. Upplever tyget som relativt tjockt där och har inte märkt att det skulle kännas svalt/blåsa in något.
Blev inte helt nöjd med den från Jacson så nu har jag klickat hem Stiernas så får vi se. Har en hel del andra kläder därifrån och de brukar vara perfekta i storlek, så ska bara se om den är tillräckligt varm.. Annars kanske den får stanna ändå och vara tröja 😅
Det gled även med ett par nya ridbyxor från rean. Har likadana i en vinröd nyans och har velat ha de blå länge:love:
 
Blev inte helt nöjd med den från Jacson så nu har jag klickat hem Stiernas så får vi se. Har en hel del andra kläder därifrån och de brukar vara perfekta i storlek, så ska bara se om den är tillräckligt varm.. Annars kanske den får stanna ändå och vara tröja 😅
Det gled även med ett par nya ridbyxor från rean. Har likadana i en vinröd nyans och har velat ha de blå länge:love:
🤞
Vilken modell på ridbyxorna? Jag skickade tillbaka ett par från rean där silikonet inte var som tidigare byxor i samma modell tyvärr.
 
Saga i marinblått!
Aha på vilket sätt var silikonet annorlunda?
Det var den modellen. Jag har ett par vita (oanvända) sen tidigare, så kunde jämföra och de jag skickade tillbaka var "torrare"/mindre klistriga. Vart väldigt tydligt när man jämförde. Jag har två equiline som kändes likadant i silikonet som jag tycker är väldigt hala, så vågade inte chansa och behålla dessa, med risk att de blir liggande i lådan bara. De var väldigt proffsiga i kontakten och erbjöd även ytterligare rabatt etc. Försökte byta färg också men det verkade vara likadant på alla byxor enligt personalen. Jag beställde strl 32, ifall det skulle skilja sig.
 
Det var den modellen. Jag har ett par vita (oanvända) sen tidigare, så kunde jämföra och de jag skickade tillbaka var "torrare"/mindre klistriga. Vart väldigt tydligt när man jämförde. Jag har två equiline som kändes likadant i silikonet som jag tycker är väldigt hala, så vågade inte chansa och behålla dessa, med risk att de blir liggande i lådan bara. De var väldigt proffsiga i kontakten och erbjöd även ytterligare rabatt etc. Försökte byta färg också men det verkade vara likadant på alla byxor enligt personalen. Jag beställde strl 32, ifall det skulle skilja sig.
Aha! Jag har också 32. På mina Saga i vinrött är silikonet åt det mindre klistriga hållet (framförallt jämfört med tex Maya Delorez som är som sugproppar), men jag tycker de är bra! Får se hur dessa är :)
 
Jag beställde en Igloocoat från Uhip på 35% rea, får se om den får vara lite snyggkapoa och min nötta dunkappa får vara stalljacka eller hur jag gör 😆
 
Jag var inom hovslageributiken och köpte en orimligt dyr salva att använda för bla röta och allmän maintenance, tänkte kul att prova då mina leror är slut ändå och jag inte orkade beställa och vänta.

Sen kom jag fram till kassan och när jag fick höra totalsumman så kom jag på momsen också skulle läggas till ju 🙃 Så ifall Michel Vaillants Echinacea Cleansing är värd min ena njure som jag snudd på fick sälja i kassan kan jag återkomma med rekommendation. Den luktar iallafall som ett tigerbalsam på spirituell kurs.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 177
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 442
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 255
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 274
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp