Stora shoppingtråden II

Det täcket jag köpte på marketplace som var 10 cm för litet jämfört med de täcken jag har i samma modell och storlek visade sig vara felmärkt! Jag mejlade först HW och de hänvisade mig till återförsäljaren här i Sverige. Så fick fatt på kvittot från personen jag köpte det av och sen mejlade jag ÅF, och reklamationen blev godkänd. Så nu är ett nytt täcke på väg på posten och jag ska skicka tillbaka det som är felmärkt. Jag är väldigt nöjd! :)
 
Det täcket jag köpte på marketplace som var 10 cm för litet jämfört med de täcken jag har i samma modell och storlek visade sig vara felmärkt! Jag mejlade först HW och de hänvisade mig till återförsäljaren här i Sverige. Så fick fatt på kvittot från personen jag köpte det av och sen mejlade jag ÅF, och reklamationen blev godkänd. Så nu är ett nytt täcke på väg på posten och jag ska skicka tillbaka det som är felmärkt. Jag är väldigt nöjd! :)
åh vad skönt!
 
Min uhip-kappa har kommit och var utmärkt bra, jag köpte extra stor så jag har plats under för kläder.

Doris har fått sitt första täcke, svärmor var på Gekås och köpte ett horseware Amigo 50g och en cerise grimma 😆. Fumo fick nya luddboots.
 
Mina gubbar i sina nya Hansbotäcken!
Visa bifogad fil 137076
Du tycker passformen är bättre på dessa än Horseware som jag förstått? :) Horseware ligger väldigt bra på min lusitano bulle, så blev nyfiken om jag borde beställa hem ett Hansbo efter jag läste dina inlägg. Hittade inget 50 g som jag äntligen ville ha, men såg dom hade 300 g som jag kunna ha till nästa vinter :D Hon får lätt skav av andra täcken, men efter jag bytte till HW har det varit noll skav. Är Hansbos också breda i bogen på samma sätt?
 
Jag väntar på att bhoof ska släppas så man får veta hur fattig man skulle bli av ett av deras träns. Nackstycket ser ut att vara utmärkt för en fjord med tjock mankam!
 
Du tycker passformen är bättre på dessa än Horseware som jag förstått? :) Horseware ligger väldigt bra på min lusitano bulle, så blev nyfiken om jag borde beställa hem ett Hansbo efter jag läste dina inlägg. Hittade inget 50 g som jag äntligen ville ha, men såg dom hade 300 g som jag kunna ha till nästa vinter :D Hon får lätt skav av andra täcken, men efter jag bytte till HW har det varit noll skav. Är Hansbos också breda i bogen på samma sätt?
Min medryttarhäst har gått med Hansbos hela vintern utan skav! Gillar det verkligen, det känns som rundare i fronten än HW som är mera rakt sytt.
 
Du tycker passformen är bättre på dessa än Horseware som jag förstått? :) Horseware ligger väldigt bra på min lusitano bulle, så blev nyfiken om jag borde beställa hem ett Hansbo efter jag läste dina inlägg. Hittade inget 50 g som jag äntligen ville ha, men såg dom hade 300 g som jag kunna ha till nästa vinter :D Hon får lätt skav av andra täcken, men efter jag bytte till HW har det varit noll skav. Är Hansbos också breda i bogen på samma sätt?
Jag tycker att Hansbo, i alla fall just modellen Comfort, ligger bättre än alla andra täcken jag haft genom åren inklusive Horseware. På min, som är grov över bogen, ligger det utmärkt även där. Aldrig skav.
 
Tack för svaren! Har ni lyckats hitta någon som säljer hansbo med 50g fyllning? det jag har hittat är 300g. Som lutar åt jag klickar hem det :D
 
Du tycker passformen är bättre på dessa än Horseware som jag förstått? :) Horseware ligger väldigt bra på min lusitano bulle, så blev nyfiken om jag borde beställa hem ett Hansbo efter jag läste dina inlägg. Hittade inget 50 g som jag äntligen ville ha, men såg dom hade 300 g som jag kunna ha till nästa vinter :D Hon får lätt skav av andra täcken, men efter jag bytte till HW har det varit noll skav. Är Hansbos också breda i bogen på samma sätt?
Ja passformen på Hansbo är bättre. Gillar dessutom materialet och bogknäppningen bättre.
 
Jag väntar på att bhoof ska släppas så man får veta hur fattig man skulle bli av ett av deras träns. Nackstycket ser ut att vara utmärkt för en fjord med tjock mankam!
Jag är lite sugen på loop-tyglarna. De jag har nu är på ett plastträns uppsytt i Australien och lädertyglarna tror jag att jag köpte på typ brittiska e-bay. Aldrig fattat varför det är så svårt att hitta här.
 
Jag väntar på att bhoof ska släppas så man får veta hur fattig man skulle bli av ett av deras träns. Nackstycket ser ut att vara utmärkt för en fjord med tjock mankam!
åh åh, känner jag inte borde googlat, för man får såna villhöver behov 😂
Älskar att dom lagt till avtagbara snogremmar så man slipper ha den där lilla fula flärpen, älskar mitt hansbos klinker träns, men hatar flärpen. Får väl försöka skära bort den snyggt.
 
åh åh, känner jag inte borde googlat, för man får såna villhöver behov 😂
Älskar att dom lagt till avtagbara snogremmar så man slipper ha den där lilla fula flärpen, älskar mitt hansbos klinker träns, men hatar flärpen. Får väl försöka skära bort den snyggt.
Eller hur? Det är så genomtänkt på alla sätt! Det märks att Peder lessnat på dålig tillpassning.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 044
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 392
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 185
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 236
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Vad gör halvblodsägare?
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp