Stora shoppingtråden IIII

Bukefalos 30 år!

Beställde hem ett Rambo Protector i 140cm nu. Hoppas hon inte badar i det 😅 men Rambo regntäcket i 140 satt ok så hoppas det funkar både i år och nästa.
Beställde det från Danmark och frakten - BRING! 😅 hoppas det kommer fram… tog Klarna 30 dagar….

Beställde hem ett Rambo Protector i 140cm nu. Hoppas hon inte badar i det 😅 men Rambo regntäcket i 140 satt ok så hoppas det funkar både i år och nästa.
Beställde det från Danmark och frakten - BRING! 😅 hoppas det kommer fram… tog Klarna 30 dagar….

Håller tummarna 😅
Jag beställde precis en liten kroklist till sadelkammare som jag ska hänga Ärtans huvor på, också Bring 🙈

Gjort mitt första köp på lofta nu 😱 ett stycke ryggskydd som nu är inlämnat å påväg, så bara hålla tunmarna att det kommer fram fint. Dock dhl så blir liten utflykt att hämta det sen :P

Men snabbt å enkelt å shoppa va det ju 😁 oh no 😗

Sen så blev det 4 beställningar från apotea igår 🫠 fick dela upp den sista pga vikt, så protein complex fick åka själv 😅 fyllde på lite trikemgrejjer.

Upptäckte att mina barfotaboots bak var så slitna så det gått hål så fick "glatt" beställa nya. Valet föll den här gången på Equine fusion Trailblazer. Fick modifiera dom lite men annars satt dom väldigt bra och hästen är väldigt nöjd så rekommenderas! Glömde tyvärr ta bild..🫣 Så lägger in en reklambild istället.
Screenshot_20260722_002522_Samsung Browser.webp

Hämtat paket idag! Fick ett jättefint PS schabrak i färgen Jade från Vinted😍 ett av mina favoriter bland de gamla Monogram så kunde inte låta bli när de kom ett i full dressyr till bra pris…

Så tröstshoppade jag en tävlingstopp från Pikeur för några dagar sen. Köpte schampo och hästgodis för att komma upp i fraktfritt.
I paketet fanns ingen topp 😭 bara resten. Den står med på följesedeln. Är ett stort svenskt bolag, har mailat så jag hoppas det löser sig, den kostade över 1000kr också. 😓

Vi letar nya hoppstövlar till dottern. Bruna. Varför är det så svårt att hitta? Hon har ett par Ariat men de har blivit bra slitna och repiga efter diverse flygturer. Och så har knapparna högst upp i knävecken fastnat så de får vi inte längre upp 🙈 Så även om vi älskar Ariat i övrigt vill vi testa något annat nu. Tips? Märke/modell i brunt som matchar till en Amerigo Vega.
Så här ser det ut nu (fast med mer repor 😅)
IMG20260505172154.webp

Hämtat paket idag! Fick ett jättefint PS schabrak i färgen Jade från Vinted😍 ett av mina favoriter bland de gamla Monogram så kunde inte låta bli när de kom ett i full dressyr till bra pris…

Så tröstshoppade jag en tävlingstopp från Pikeur för några dagar sen. Köpte schampo och hästgodis för att komma upp i fraktfritt.
I paketet fanns ingen topp 😭 bara resten. Den står med på följesedeln. Är ett stort svenskt bolag, har mailat så jag hoppas det löser sig, den kostade över 1000kr också. 😓
Står toppen med som skickad eller restad? Dum fråga förmodligen :) .

Vi letar nya hoppstövlar till dottern. Bruna. Varför är det så svårt att hitta? Hon har ett par Ariat men de har blivit bra slitna och repiga efter diverse flygturer. Och så har knapparna högst upp i knävecken fastnat så de får vi inte längre upp 🙈 Så även om vi älskar Ariat i övrigt vill vi testa något annat nu. Tips? Märke/modell i brunt som matchar till en Amerigo Vega.
Så här ser det ut nu (fast med mer repor 😅)
Visa bifogad fil 188541

MH Sovereign, Ergo 7 eller De Niro Roberto lite beroende på prisklass 😊

Dom skickade den nu, hade inte kommit med i paketet! 😅

Tack, ska kolla på dem. Blir lite överväldigad av alla val som finns överallt 🙈

Ja, det är en djungel 😅
Mh och de Niro upplever jag lika I storlek med Ariat.
Ego7, Orion är smalare och liksom högre i vristen, funkar inte för mig som opererat fotleden två gånger 😆
Men kan vara värda att prova för A.

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka