Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beställde hem ett Rambo Protector i 140cm nu. Hoppas hon inte badar i detmen Rambo regntäcket i 140 satt ok så hoppas det funkar både i år och nästa.
Beställde det från Danmark och frakten - BRING!hoppas det kommer fram… tog Klarna 30 dagar….
@Fd Diabetikern här har du bild på hur @Fiorano skickar sadelLägg ner den upp och ner i kartongen. Jag skickar mycket sadlar och de klarar av att pressas ner! Hellre att de ligger riktigt tajt dessutom så de inte åker omkring i lådan, det är då dom riskerar att skadas.
Prestige D2 i flyttkartong från BiltemaVisa bifogad fil 188298
Hur är det i storlek? Jag köpte också ett, det fanns bara i 140 men min häst brukar ha 145 så jag hoppas det är rymligt.Visa bifogad fil 188526
Nya täcket kom idag. Ett riktigt fynd. Kostade 599 istället för 2699.
Det är rymligt. Hon har också 145 egentligenHur är det i storlek? Jag köpte också ett, det fanns bara i 140 men min häst brukar ha 145 så jag hoppas det är rymligt.
Vad fin färg! Vad är det för märke?Visa bifogad fil 188519
Min nya häst fick en ny (dyr men världens bästa) grimma idaghan får ärva det mesta från sin föregångare då de både är av samma ras och storlek men en egen grimma tyckte jag han var värd
![]()
Tack! Weaver heter märket, finns i välsorterade westernbutiker i regnbågens alla färger. Hon som jag köper av kan ta hem det mesta av det märket bara man frågarVad fin färg! Vad är det för märke?

Står toppen med som skickad eller restad? Dum fråga förmodligenHämtat paket idag! Fick ett jättefint PS schabrak i färgen Jade från Vintedett av mina favoriter bland de gamla Monogram så kunde inte låta bli när de kom ett i full dressyr till bra pris…
Så tröstshoppade jag en tävlingstopp från Pikeur för några dagar sen. Köpte schampo och hästgodis för att komma upp i fraktfritt.
I paketet fanns ingen toppbara resten. Den står med på följesedeln. Är ett stort svenskt bolag, har mailat så jag hoppas det löser sig, den kostade över 1000kr också.
![]()
Vi letar nya hoppstövlar till dottern. Bruna. Varför är det så svårt att hitta? Hon har ett par Ariat men de har blivit bra slitna och repiga efter diverse flygturer. Och så har knapparna högst upp i knävecken fastnat så de får vi inte längre uppSå även om vi älskar Ariat i övrigt vill vi testa något annat nu. Tips? Märke/modell i brunt som matchar till en Amerigo Vega.
Så här ser det ut nu (fast med mer repor)
Visa bifogad fil 188541
Det stod något om antal varor i leveransen 4/4.Står toppen med som skickad eller restad? Dum fråga förmodligen.
Dom skickade den nu, hade inte kommit med i paketet!Hämtat paket idag! Fick ett jättefint PS schabrak i färgen Jade från Vintedett av mina favoriter bland de gamla Monogram så kunde inte låta bli när de kom ett i full dressyr till bra pris…
Så tröstshoppade jag en tävlingstopp från Pikeur för några dagar sen. Köpte schampo och hästgodis för att komma upp i fraktfritt.
I paketet fanns ingen toppbara resten. Den står med på följesedeln. Är ett stort svenskt bolag, har mailat så jag hoppas det löser sig, den kostade över 1000kr också.
![]()
Tack, ska kolla på dem. Blir lite överväldigad av alla val som finns överalltMH Sovereign, Ergo 7 eller De Niro Roberto lite beroende på prisklass![]()
Tack, ska kolla på dem. Blir lite överväldigad av alla val som finns överallt![]()