Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar den!! Svinbra mot envisa bajs- och lerfläckar. Även äckliga ben på sto efter brunstTigers tounge svamp, nån som testat?
Var en fluga på Instagram för något år sen men jag köpte aldrig nån då![]()
Love it. Men köp originalet. Jag har en video på mina SoMe när jag gör rent vit häst med den. Hojta om jag ska skicka den på Messenger.Tigers tounge svamp, nån som testat?
Jag sydde ett veck över ryggen åt min A när han behövde växa i sitt protector. Funkade fint. (Det ville gärna glida på sniskan när det var för långt.)Bring lyckades få fram mitt Rambo Protector ända från Danmark, det skickades i måndags och kom imorse så högsta betyg denhär gången!
Som väntat är det stort. Men halsen kan inte glida fram över öronen och lite långt i rumpan kvittar. Hon kommer ha det några strödagar när vi byter beteshage nästa vecka, mycket broms. Nästa år passar det nog bra!
Hoppas kompisen inte biter sönder det bara. Han åt en flughuva idag och flera flyveils ur pannluggen
Visa bifogad fil 188589
Smart! Sen bara sprätta upp?Jag sydde ett veck över ryggen åt min A när han behövde växa i sitt protector. Funkade fint. (Det ville gärna glida på sniskan när det var för långt.)
Bästa som finns. Så länge det är originalet. Jag har två kopior också och dom är helt värdelösa.Tigers tounge svamp, nån som testat?
Japp. Ja la dock ett tyg emellan i sömmen för vecket för att inte dra för mycket i maskorna. Hade det veckat en säsong och sprättade upp till nästa säsong.Smart! Sen bara sprätta upp?
Det är deSuperspontanköpte ett back on track regntäcke i storlek 140 också, hoppas de är rymliga...
Har köpt ett gäng billiga Mias från Vinted. De absolut bästa schabraken för att enkelt borsta av päls och de håller form tvätt efter tvätt efter tvätt. På sommaren torkar dom dessutom fort och blir inte styva och sträva av svett.Har fyndat ett Mias dressyrshabrak för inga pengar alls när Lofta hade fri frakt
Vitt med beige och brun kant. Duger bra här ute i skogen, älskar passformen och kvaliten på Mias!
Mias har 15% på allt på sommarrea just nuLigger ett ljusrosa Mias på Vinted och alltså jag ÄLSKAR rosa men det känns ändå inte som fuxarnas färgskulle vilja ha ett lite mörkare rosa. Med brunt
![]()
Håller helt med!Har köpt ett gäng billiga Mias från Vinted. De absolut bästa schabraken för att enkelt borsta av päls och de håller form tvätt efter tvätt efter tvätt. På sommaren torkar dom dessutom fort och blir inte styva och sträva av svett.