Storewards

Luktpion

Trådstartare
Storewards är tydligen en app där man kan ta kort på sina kvitton från t.ex mataffärerna och få pengar för det. Varför vill de ha den infon så mycket att de är beredda att betala för det? O_o Det låter ju jätteskumt. Är det Kina som samlar info som kan vara bra att ha när de tar över världen eller vad?

Storewards är tydligen en app där man kan ta kort på sina kvitton från t.ex mataffärerna och få pengar för det. Varför vill de ha den infon så mycket att de är beredda att betala för det? O_o Det låter ju jätteskumt. Är det Kina som samlar info som kan vara bra att ha när de tar över världen eller vad?
Behöver inte gå så långt som till Kina. Valfritt företag som ser möjligheter att kunna sälja reklam, snarare. Vet inte vilket som är värst. :p

De får veta vad man köpt = de kan rikta reklam för liknande varor till en.
Eller, de säljer vidare infon om vad man köpt till andra företag som använder riktad reklam.

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 075
Senast: KesoNeso
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 207
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 135
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka