Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har mina sympatier, jag har råkat ut för likadana grejer idagUngdomsacne. Tre stora bölder på hakan. Ser förjävligt ut. Kanske borde tänka ”still got it” (ungdomen alltså) men det är svårt att se detta från den positiva sidan.
Tror du på riktigt att personen är intresserad av att köpa någonting alls och inte försöker bluffa till sig pengar istället?Visa bifogad fil 31541
Det här. Tror hon på riktigt att jag ska sälja min ponny till henne?
Jag har varit med om liknande förr, dock angående en båt, men vem fan försöker sig på det med en häst?Tror du på riktigt att personen är intresserad av att köpa någonting alls och inte försöker bluffa till sig pengar istället?![]()
Fast grejen är ju att de är inte intresserade av att köpa en båt, en häst, en sadel osv. Det enda de är intresserade av är att "råka skicka" för mycket pengar och att du ska skicka tillbaka det som är "för mycket". Sen försvinner de med dina pengar och du bli kontaktad av banken att checken inte går att lösa in utan du får betala tillbaka till banken det du trodde att du fått " för mycket".Jag har varit med om liknande förr, dock angående en båt, men vem fan försöker sig på det med en häst?
Jag förstod från typ meddelande ett att det aldrig i livet skulle bli aktuellt, men är ju lite nyfiken på hur orimlig människan är.![]()
Jag tror att det räcker med bara konto numret för att man ska kunna sno pengar, är osäker dock.Fast grejen är ju att de är inte intresserade av att köpa en båt, en häst, en sadel osv. Det enda de är intresserade av är att "råka skicka" för mycket pengar och att du ska skicka tillbaka det som är "för mycket". Sen försvinner de med dina pengar och du bli kontaktad av banken att checken inte går att lösa in utan du får betala tillbaka till banken det du trodde att du fått " för mycket".
Fortfarande störigt. Jag har aldrig varit på väg att bli lurad, men blir irriterad.Fast grejen är ju att de är inte intresserade av att köpa en båt, en häst, en sadel osv. Det enda de är intresserade av är att "råka skicka" för mycket pengar och att du ska skicka tillbaka det som är "för mycket". Sen försvinner de med dina pengar och du bli kontaktad av banken att checken inte går att lösa in utan du får betala tillbaka till banken det du trodde att du fått " för mycket".
Du bor väl ganska norrut dessutom? Och denna person befinner sig inte ens i Sverige. Bara vad är oddsen att någon skulle köpa en ponny osedd och börja dividera såhär med konton och exakta belopp? Nej exakt, fuffens fuffensVisa bifogad fil 31541
Det här. Tror hon på riktigt att jag ska sälja min ponny till henne?
Jag vet att det är något skumt. Men hela fenomenet stör migDu bor väl ganska norrut dessutom? Och denna person befinner sig inte ens i Sverige. Bara vad är oddsen att någon skulle köpa en ponny osedd och börja dividera såhär med konton och exakta belopp? Nej exakt, fuffens fuffens
Mitt knep är att värma tändstiftet på plattan i köket. Så varmt att det garanterat är torrt. Sedan rikligt med startgasAtt vi äger två gräsklippare, och ingen av dem fungerar just nu. Klippare ett har ett trasigt handtag. Klippare två - som har stått i ett garage i ett par år pga att klippare ett är större och starkare - totalvägrar nu att starta. Känner sig förmodligen sviken och åsidosatt....Men allvarligt, vi har bytt tändstift på eländet. Vad mer finns att göra (ja, bensin har vi öst i också....
)??
Nej, det gör det inte.Jag tror att det räcker med bara konto numret för att man ska kunna sno pengar, är osäker dock.
Ja stackars människor som får vänta sååå längeGröna linjen. Alltid minst typ 7-8 minuters väntetid numera, överfullt och svettigt![]()
Är ju inte konstigt att folk tar bilen då, när det är så dåligt med kollektivtrafik.Ja stackars människor som får vänta sååå länge![]()