Störiga saker vi stör oss på, del 39

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 006
  • Visningar Visningar 104 599
Status
Stängd för vidare inlägg.
Var tvungen att beställa ej grej lite snabbt. Betalade med swish och klarna och såklart drogs pengarna direkt. Dock så fick jag inte någon orderbekräftelse så nu är jag av med en tusing i ett par dagar. Orkar inte lägga in en ny beställning och bli av med ytterligare pengar så nu får det vara. Så jävla tröttsamt.

Stör mig på:
*Magkatarr
*Kaj. Eller inte på Kaj i dög men på bidraget. Mina öron blöder.
*På att Israel får delta. Hur kan man bortse från vad landet utsätter oskyldiga för.
*Sidor som uppmanar folk att ta tag i sin ekonomi. Detta tar det mellan 500 och 1000 kr för. Dubbelmoral
*Korkade människor.
*Människor som inte gör det de ska.

Kan vara det förstnämnda som gör mig extra grinig.

När folk inte sköter sin tilldelade uppgift till 100%
Låt oss säga att någon har fått till uppgift att se till drickat på en tillställning. Hen ställer nog fram allt till en början, men hen glömmer sedan bort att kolla när det behövs fyllas på mer, och gör det mest bara när någon påminner om att det behövs göras.

Och jag är verkligen ingen perfektionist.
I ovanstående fall så skulle jag absolut inte bry mig om det hinner bli lite lite eller rent av slut av något, eller att den behöver påminnas en gång, bara den förstår att det är den som har ansvaret övervsaken så att inte andra också behöver ha koll.

Mår fullkomligt pyton. Känner mej bakis och jag har inte varit ute och festat på flera år. Kände lite yrsel när jag gick och lade mej igår kväll och tänkte att det går över, jag är bara övertrött. Hann precis somna när jag vaknade och behövde gå på toa. Då snurrar det redigt och jag mår jätteilla. Spyr och får världens svettattack. Sover lite på golvet tills jag känner att jag kan ta mej till sängen igen. Får ligga på vänster sida för att inte spy. Vaknar i morse och kände mej okej men trött. Nu känner jag mej redigt bakis. Har annat att göra än å sova å må pyton.

Grr, jag behöver desperat skriva ut någonting, min skrivare trillade i golvet med katten (för ca sex månader sedan). Sedan har jag inte skrivit ut, naturligtvis hade bläcket torkat in, jag hade en extra patron. Köpte en svart patron. Nope, den skriver bara ut gult. Så det måste ha blivit något fel på skrivaren, svart perfekt, färg, nope. Så nu måste jag störta iväg och köpa en ny. Iofs har jag behövt en ny i ett halvår så det är inte helt oväntat. Men ändå störande.

Grr, jag behöver desperat skriva ut någonting, min skrivare trillade i golvet med katten (för ca sex månader sedan). Sedan har jag inte skrivit ut, naturligtvis hade bläcket torkat in, jag hade en extra patron. Köpte en svart patron. Nope, den skriver bara ut gult. Så det måste ha blivit något fel på skrivaren, svart perfekt, färg, nope. Så nu måste jag störta iväg och köpa en ny. Iofs har jag behövt en ny i ett halvår så det är inte helt oväntat. Men ändå störande.
Du kan inte skriva ut på biblioteket?

• Gilla
Reactions: Sel
Såg en igelkott i trädgården idag bakom ett uthus. Kul.
Mindre kul var när den fortfarande var kvar på samma ställe några timmar senare. Vid kontroll visade den sig vara stendöd.
Jag stör mig på den döde, jag vill ju att den skulle vara i högsta grad levande!
Det syntes inte utanpå varför den hade dött.

Problemet är att det måste vara utskrivet i färg på måndag morgon och jag åker till Gbg på morgonen. Så det finns inte en chans att jag hinner till ett bibliotek efter att jag kommit fram. Hade ändå tänkt köpa en ny skrivare men det har inte blivit av.
Satsa på en laser om du har råd
.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
101 642
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
100 136
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
105 069
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
13 646
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Hiss eller diss - del 6
  • Serietips 2024

Hund, Katt, Andra Djur