Störiga saker vi stör oss på, del 44

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Caoimhe
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 010
  • Visningar Visningar 91 475

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hon hängde inte ut någon alls så nej det är inte gränslöst. Vill man inte att saker kommer ut så skriv inte. Saker från olika grupper nämns då och då annars här och då är det ok, men inte nu bara för att du känner personen?

Jag tolkade inte heller det som avundsjuka utan som ett I-landsproblem, som fick @alazzi att reflektera över olika problem vi har i livet. Det har för mig inget med avundsjuka att göra alls utan snarare med en reflektion över sitt eget liv.
Precis. Jag satt och mådde illa i bilen och kunde inte gå på toaletten pga illamåendet.

Första promenaden i skogen nu när snön är borta och det inte är plaskblött längre.

Nu hittar jag årets första fästing :rage: Försöker plocka men det är omöjligt, har nog nyss satt sig.
Stoppade i hunden en färstingtablett istället
Jag har tänkt själv på det senaste dagarna och undrat när jag ska hitta den första fästingen på hundarna.

Om jag hade råd och reste runt mycket med häst hade jag gärna både målat och haft dekaler faktiskt. :D Jag tyckte det var höjden av coolhet att Scandal Play hade en egen buss när jag praktiserade hos Lasse. (Alltså han körde givetvis andra hästar i den också, men Skandalen var ju stjärnan!)

Det stod "Scandal PLay On The Way!" på den. <3
Jag som jobbar i den branschen. Vi har en anställd som inte gör annat än sätter klistermärken (vi brukar skoja om det) halva tiden ägnas åt att foliera och dekala bilar mm. Förutom alla motivlackade bilar/lastbilar mm...

Nu är jag inte med i denna grupp men om den är privat och med bukefalister som medlemmar(enbart?) blir det ju lite knepigt om det delas här? Inte för att någon blev uthängd riktigt men känns som något vi inte behöver veta?

mer än att jag kommer undra för evigt vem som ska måla om sitt släp och vad för färg denna väljer;) hm, ja själva proceduren att måla om ett släp låter intressant, ska nog googla :p Och då lär jag aldrig äga ett släp.
Det är ett fabriksnytt släp och köparen kan välja valfri färg. Dvs det är som om du köper en fabriksny bil, vilken färg vill du ha.

Inte en person som ska köpa ett släp och sen själv lacka om det alltså

Det är ett fabriksnytt släp och köparen kan välja valfri färg. Dvs det är som om du köper en fabriksny bil, vilken färg vill du ha.

Inte en person som ska köpa ett släp och sen själv lacka om det alltså
Ah, lite mindre intressant men kul att det finns mer alternativ nu än när jag höll på som mest med hästar :D

Gjorde tre ärenden igår. Fick skitont i huvud, nacke och rygg. Olika intryck fortsatte snurra runt i hjärnan hela em och kväll.
Har fortfarande ont så det blir nog inte mycket gjort idag.
Plus har mensvärk sen drygt en vecka men det blöder inte, är väl åldern. 👵

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • SHL 26/27
  • Vad ska min son betala?

Barn

Hund