Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är du orolig för, det är dina däck som du äger, klart du har rätt att ta dem med dig.Mina omotiverade rädslor. Ska skifta däck idag och oroar mig för att det ska uppstå något strul. Jag är rädd att firman inte ska lasta däcken i bilen utan vilja behålla dem. Däcken ska upp till Sverige och jag får lagra dem där. Suck.
Eftersom jag har haft däcken på deras lager tills nu.Vad är du orolig för, det är dina däck som du äger, klart du har rätt att ta dem med dig.
Och du har betalat för förvaringen, vill du ta hem dem så har du rätt att göra det.Eftersom jag har haft däcken på deras lager tills nu.
I synnerhet nu när vadsomhelst går att ljuga ihop med de där förbannade AI-bilderna.Aprilskämt känns förlegade
Det är nog en kombination av resfeber och allmän klenhet. Påbörjar resan upp till Sverige idag när däcken är i bilen och jag lastar saker på övrig plats. Vet inte hur skrymmande däcken är eftersom jag aldrig har haft däcken i bilen.Mina omotiverade rädslor. Ska skifta däck idag och oroar mig för att det ska uppstå något strul. Jag är rädd att firman inte ska lasta däcken i bilen utan vilja behålla dem. Däcken ska upp till Sverige och jag får lagra dem där. Suck.
Väldigt skrymmande.Det är nog en kombination av resfeber och allmän klenhet. Påbörjar resan upp till Sverige idag när däcken är i bilen och jag lastar saker på övrig plats. Vet inte hur skrymmande däcken är eftersom jag aldrig har haft däcken i bilen.
Antagligen måste man nog vika baksätet för att få plats.Väldigt skrymmande.
Jag har då verkligen aldrig tänkt på att det skulle vara förknippat med incest.De störande, incestuösa (amerikanska) fenomenen "boy mom" och "daddys girl"![]()