Storlek hööks sidepull?

silverblom

Trådstartare
Någon som vet hur hööks sidepull med rep är i storleken?
Såg att det bara fanns i full, min häst har eg x-full

Vet att de har ett till i x-full men jag vill ha det med rep på nosen

Jag tror det är ganska ställbart, i en annan tråd här så skriver dem att det är stort i storleken, men jag tror de kanske syftar på det med läder på nosen, men jämför dem två i butik om du kan! Annars kan du ju mäta vad din häst behöver på ex sidostycken osv. och maila eller skicka meddelande till hööks och fråga.

Kollade i butik idag och det var ungefär lika långt som en x-full grimma, men nosedelen var mindre, dock ställbar.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
602
Senast: Kristall10
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 609
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
893
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 272
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka