Storlek på 3-åringar!!

Mitt 3-åriga sto efter Weltman är nog tyvärr 1, 64 i manken och jag vill inte att hon ska bli större...men baken har börjat rasa iväg igen, så...Det är som nån sa; de man inte vill ska växa växer och tvärtom. Jag tycker att 1, 61 hade varit lagom stort för mig, men men...
 
Mitt sto efter Marwin var 168 nyverkad i Februari..lär vara ngn cm till nu. Just nu är det mest bredden och halsen som ökar på, verkar få riktig "hingstnacke den lilla damen :bow:
Nin
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har haft min två åring på lösdrift med fri tillgång (med nät kring balen). Vilket hon blir lite rund av. Vi har ingen analys på...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 173
Senast: Twirro
·
Gnägg Jag har en 3-åring (4 år efter nyår) som jag inser att jag inte har energi för. Ingen komplicerad häst alls, utan snarare tvärtom lite...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 642
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 078
Senast: linnsan
·
Ridning Jag ger snart upp, hittar aldrig en bra häst :( Det hela började med min hyrponny som jag hade under 1 år, han skulle var jättesnäll...
2
Svar
23
· Visningar
3 374
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Hage
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp