Storlek på Ch träns?

Ahi

Trådstartare
Såg att det var rea på tränset med engelsk nosgrimma hos H**ks, är det någon som vet om de är stora eller små i storleken? Jag har en varmblodstravare med ett huvud som inte är jättstort, så jag undrar om cob kanske skulle kunna räcka åt henne, eftersom full är slut.

Sv: Storlek på Ch träns?

åh strålande då kan jag köpa x.full då. Sist gång jag köpte träns på hööks var det till min ponny som hade stor cob på sig och det motsvarade i storlek hans full stübbenträns som också var i största laget :crazy:

det kan du säkert. Har ett i x full till min häst o det är mindre än mitt riders company träns i stl full.

Jag tycker sidostyckena är relativt små men nosgrimmorna stora. Har pullarträns från Ch och har gjort flera extrahål i nosgrimman.

trodde det bara fanns ett med engelsk nosgrimma därför trodde jag det var kandaret hon menade.. men det fanns visst det platta med

Jag har köpt två träns från h**ks och båda har jag fått göra nya hål på. Nosgrimmorna är hur stora som helst:eek: Min ponny har cob på allting men tränsen därifrån passar helt enkelt inte...förutom pannbanden:rofl:

ett hlb, han är 170cm. Men när sätte den på yttersta hålet får jag in fyra fingrar emmellan. Men om din har full i vanliga träns blir det säkert jättebra.
Slänger in en bild på pojken.
Totte1002.jpg

Senast ändrad:

har en 170+ Dv-valack. Stor och rejäl men inte så galet bred. Normal stl full mennosgrimmorna brukar vara små :crazy:

Jag tror jag varit i mantorp 1 gång när det var tävling hade planerat att stanna där efter jag köpt honom 8h resa och min häst så sååå sunkig ut i jämförelse :o

Men det är snart 4 år sen ;)

hehe men chansa o köp.
Vanliga fullträns blir för små till Totte, nosgrimmorna går inte igen o den här sitter ju ¨väldigt löst såprova, det är säkert inte helt kört att sälja det sen.

bra o passar det inte kan du säkert lura ngn att köpa det för 200, alla vet ju inte att det är rea :devil:

Liknande trådar

Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
353
Utrustning Hejj! Jag ska köpa ett nytt pullarträns till min ponny och jag vet inte om jag ska ta cob eller full. Eftersom han har stort huvud så...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 704
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 783
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka